چاپ خبــر
با افسوس دل؛

شما برای این تصاویر تیتر بزنید

ما زمانی سر رسیدیم که لاله های واژگون را این چنین پرپر کرده بودند. آیا این است پاسخ این همه نعمت و زیبایی و آرامشی که طبیعت به ما می دهد؟ در دامانش بزرگ شویم، از آن تغذیه کنیم، در وجودش آرامش بگیریم و بعد این گونه ویرانش کنیم؟

  1. ناشناس گفت:

    برای این تصویر تیتر نمی زنیم

    برای مسئولان تیتر می زنیم
    چرا مسئولان چنین اجازه ای باید به خود بدهند

  2. چه اسمی غیر از بی فرهنگی بر این نوع رفتارها میشود نهاد؟افسوس

  3. اشک تاسف گفت:

    طبیعت هدیه خداست به بشرونعمت الهی است وفرهنگ درک ومعرفت انسانی است که زاییده عقل وشعوراست .هرانسان بادرک وفهم وعقل سالم باید بفهمد که کندن وجداکردن گلها ازطبیعت گناهی بزرگ ونهایت نادانی وبی فرهنگی است وناشکری به درگاه خداوندچراکه این گلها بعد ازکنده شدن بلافاصله ازبین رفته ومی میرند.وبعدازکنده شدن به دردنمی خورند.پس چرا انسان داناباید چنین کاری بکندومواظب فرزندانش نباشد؟
    که در طبیعت خداچه میکنند؟این پدرومادرها مقصرندوباید پاسخگوی این گناهان باشند.

  4. رضا. گفت:

    بی فرهنگی عده ای از مردم
    بی تدبیری مسئولین

  5. دوستدار طبیعت
    ممنون از اطلاع رسانی پونه زار ،هر چند غم انگیز و شرم آور است !

  6. همشهری گفت:

    تیتر انتخابی من برای این تصاویر اینه: تقدیم به مسئولان

    بله تمام حرف های دوستان صحیح هست ولی امروز که در هر خانه تمام بچه ها کمترین مدرک تحصیلیشون لیسانس هست و حداقل یه جوان فوق لیسانس در هر خونه هست…. دوستان من باور کنید هستند کسانی که درخت “کاج” و “سرو” را از هم تشخیص نمی دهند. بی نهایت از نظر محیط زیست و منابع طبیعی بی سواد هستیم.

  7. خودسیانی گفت:

    فقر فرهنگی

  8. سازمان محیط زیست و منبع طبیعی سیاسی و به طبع آن ضعف منبع طبیعی شهرستان حاصلش می شود این ! همین که می بینید!! افسوس و هزاران افسوس!

  9. فواید رونق گردشگری دراین منطقه
    1-ازبین بردن طبیعت بکر
    2-رها کردن زباله درطبیعت

  10. با سلام گشت منابع طبیعی ومحیط زیست در روزهای تعطیل باید بیشتر بشه وهر کسی لاله واژگون چیده جریمه بشه مطمئنا تکرار نمیشه این جور ادمها باید زور بالا سرشون باشه از فرهنگ و اینها رده.

  11. و این هم از نتایج جذب گردشگر و توریست برای منطقه است.
    تیتر : با ویرانی طبیعت گردشگر بیشتری جذب کنیم .

  12. دانشجو گفت:

    دزدان طبیعت
    سلام بعضی شهرها کلی هزینه میکنن تا یه شاخه از این گل ها تو پارکاشون سبز بشه اما حالا ما
    داریم با طبیعت زیبای خدادای خودمون چه کار میکنیم

  13. گردشگر بی فرهنگ آفت طبیعت وجامعه است.درهرکجای دنیا این مسئله صدق می کندواین راباید مسئولین فرهنگ عمومی وکل آحاد جامعه باتمام ظرفیت ارتباط جمعی درتلاش باشند که شکل بگیرد.
    تنها شهرستان فریدونشهردچاراین معضل گردشگربی فرهنگ نیست بلکه تمام دنیا باآن روبروست ودرهرکشوری به نحوی بااین انسانهای مخرب برخورد می کنندوددرکشوروشهرستان ماهم دراولین مرحله تافرهنگ سازی باید برخورد بسیارجدی وسنگین بااین افرادانجام شودتاهرگز اینگونه رفتارها راازخودنشان ندهند.واین کار همه انسان های آزاداندیش وطبیعت دوست وبالاخص مسئولین می باشد که انشاءالله کوتاهی نکنند.

  14. قاطع گفت:

    کدام آدم هست که نمی فهمد هرگلی بعد ازکنده شدن می میرد.آین آدم ها راکه این رانمی فهمندویانمی خواهند بفهمندباید همانندهمین گلها دستشان راقطع کرد.وهیچ

  15. هادی گفت:

    واقعا متاسفیم برای مردم شهرستان ومسولین که برنامه مدیریتی توریست وگردشکران درشهرستان فعال نیست ونظارت نمیشودوشاهد چنین بی فرهنگ بازی وهزاران مشکل هستیم. چرا گشت ایست بازرسی درشهرستان فعال نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهترین برنامه این است جنب اداره منابع طبیعی عوارض از گردشگران گرفته شود ودرامد از این کار خرج احیا چنین گونه های نایاب شود و ما می توانیم چند نفر محیط بان استخدام کنیم که باعث اشتغال است وشا هد چنین بی فرهنگ بازی نباشیم .ودر پایان تشکر ویژه دارم از اقای جدیدی مدیریت محترم سایت پونه زار

  16. محمد گفت:

    عاشق طبیعت فریدونشهرم….ولی ولی افسوس …یه فریدونشهری دلمو شکونده …..عشق سیبک

  17. بزرگترین ظلمی که به طبیعت فریدونشهر شد ایجاد راه وپله برای چشمه پونه زار بود چشمه ای به این زیبایی شده زباله دونی خواهشن اگه جایی دیدنی سراغ دارید آمارش به هیچ کس ندین

  18. خدا قوت و خسته نباشی خانم زحمتکش براستی بهشت زیر پای شماست

  19. دوست دار مرتع گفت:

    به نظرمن شناسایی کنین بهشون پاداش بدین چون تاحال هیچ موجودی هنچین کاریا نکرده س

  20. H گفت:

    دوست نداران طبیعت

  21. پیامد های ناشی از افراط در امر گردشگری که این گونه افسوس آن را خواهیم خورد

  22. وظیفه منابع طبیعی که نظارت داشته باشه .متاسفم که هم چیزمان را اسان از دست می دهیم وهیچ کاری نمی کنیم

  23. البته و صد البته بعضی از مسولین نیز این طور می خواهند و بدشان نمی آید وگر نه جلو فعالیت همیاران افتخاری طبیعت را نمی گرفتند و از آنها حمایت جدی می کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  24. لذتی کوتاه مدت باتخریب سرمایه بک نسل

  25. وقتی شهرمون * وهر کی یه کاری میکنه ما چی کا ر کنیم

  26. لاله های واژگون امروز گردن زده شدند!!!!!!!! با بی تدبیری مسولان زیربط شاهد اینگونه اتفاقات هستیم.شما نگاه کنید به دشت لاله های شهرهای اطراف فریدونشهر چگونه از منابع خود حفاظت میکنند؟

  27. مخربان طبیعت …. ولی محیط زیست می تواند با افزایش نیرو و گذاشتن اختیارات لازم به نیروهای مردمی مورد اطمینان خود با کارت های شناسایی که برای انها صادر میکند یک راه برای جلوگیری از این حرکات غیر متعارف باشد

Go to TOP