چاپ خبــر

عبدالرضا سپیانی، شهردار جدید بوئین میاندشت

حکم عبدالرضا سپیانی به عنوان شهردار جدید بویین میاندشت توسط استاندار اصفهان امضا شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از بی ام خبر، عبدالرضا سپیانی توسط اعضای شورای اسلامی شهر بویین میاندشت جهت تصدی شهرداری بوئین میاندشت معرفی شد و در نهایت حکم وی به عنوان شهردار جدید این شهر توسط استاندار اصفهان در پایان هفته گذشته امضا شد.

فرماندار بویین میاندشت در گفتگو  با بی ام خبر از امضای حکم سپیانی خبر داد و گفت : مراسم معارفه با حضور مسئولین استانی به زودی برگزار می شود. لازم به ذکر است چند ماه پیش شورای شهر به دلایلی نامعلوم مهندس رفیعی (شهردار سابق) را کنار گذاشتند و تاکنون شهرداری با سرپرست اداره می شد.

عبدالرضا سپیانی، شهردار سابق فریدونشهر، هم اکنون به عنوان معلم در آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر مشغول به کار است و مدیریت عامل مسکن مهر فریدونشهر را در کارنامه کاری خود دارد.

  1. شهروند : مطمئن هستیم شهروندان بویین میاندشت بزودی آثار مدیریت شهری وی را خواهند دید و ایشان نماد خوبی از مردم شریف فریدونشهر در آن شهر و شهرستان خواهد شد. انشاء الله

  2. با آرزوی موفقیت برای استاد سپیانی ………

  3. جدیدی گفت:

    باسلام وآرزوی توفیق برای این برادرارجمند،انتساب بجا وشایسته جناب آقای سپیانی برمردم شرافتمند بویین ومیاندشت مبارک باد.

  4. ف م گفت:

    چه عجب! بعد از چند وقت بلاخره یک تصمیم خوب هم در فریدن گرفته شد! من که تعجب کردم! هنوز هم مطمئن نیستم!! ولی خوشحال شدم ، چون ایشان را می شناسم و به توانایی او ایمان دارم . امیدوارم موفق باشد.

  5. ناشناس گفت:

    چون شهربویین میاندشت نیاز به کارزیر بنایی داره این آقا نمیتونه گزینه مناسبی باشه.میگید نه در آینده خواهید دید!!!!

  6. حامد گفت:

    تصمیم خوبی نبود!

  7. ذره بین گفت:

    حسین رفیعی شهردار اسبق فریدونشهر کارهای زیربنایی مهمی را انجام داد اما همانطور که از اسمش پیداست کار زیربنایی زیر بنا قرار می گیرد و دیده نمی شود. فریدونشهری ها هم که علی الظاهر کاری از او ندیدند شورای شهر وقت را تحت فشار گذاشتند و ایشان رفت و آقای سپیانی آمد… آقای سپیانی اما اشتباه حسین رفیعی را تکرار نکرد و بیشتر به ظواهر پرداخت…با نظر حامد موافقم … تصمیم خوبی نبود. اما حالا که شد امیدوارم در بویین و میاندشت اصولی کار کند و مایه مباهات همشریهایش باشد.

  8. تبریک به مردم فریدن بزرگ

Go to TOP