چاپ خبــر
سفر یک روزه عقدایی به فریدونشهر؛

گازرسانی مطالبه روستائیان محروم فریدونشهر از معاونت سياسی، امنيتی و امور اجتماعی استاندار

معاونت سياسی، امنيتی و امور اجتماعی استاندار اصفهان با حضور در منطقه پیشکوه فریدونشهر از نزدیک مشکلات روستاهای محروم این منطقه را لمس کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، سیدرضا عقدایی، معاونت سياسی، امنيتی و امور اجتماعی استاندار اصفهان، روز گذشته در سفری یک روزه به فریدونشهر، از چند روستای بخش پیشکوه این شهرستان بازدید کرد. در این سفر فرماندار فریدونشهر به همراه جمعی دیگر از مسئولین وی را همراهی کردند.

عقدایی (1)

 

معاونت سياسی، امنيتی و امور اجتماعی استاندار در سفر خود به پیشکوه فریدونشهر، دیدار کوتاهی نیز با مردم داشت و از نزدیک مشکلات مردم روستاهای محروم فریدونشهر را مشاهده کرد. گازرسانی به این روستاها یکی از مهمترین خواسته های مردم بود که با توجه به قرار داشتن تعدادی از این روستاها در مرز بین استان اصفهان و لرستان و سهولت گازرسانی از ناحیه استان همسایه، تعامل بین مسئولین دو استان را می طلبد.

 

عقدایی (2)

گفتنی است مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، بعد از سفر چند روز پیش خود به فریدونشهر اعلام کرده بود 1500 خانوار در مناطق پیشکوه و پشتکوه شهرستان فریدونشهر با وجود قرار داشتن در مناطق سردسیر کوهستانی از نعمت گاز محرومند. وی گفته بود: گاز به عنوان یک سوخت گرمابخش نیاز ضروری و مبرم است، اما قرارگرفتن در کوهستان‌های صعب العبور و فاصله داشتن از خطوط انتقال گاز، مانع گازرسانی به این روستاها شده است.

آخرین روستای گازرسانی شده در منطقه پیشکوه فریدونشهر، روستای چغیورت است که در تنها در فاصله کیلومتری از مرکز شهرستان واقع است و فاصله زیادی تا روستاهای دیگر دارد و از سویی تنها مسیرگازرسانی که در کوتاه ترین فاصله (حدود ۱۵ کیلومتر) از این روستاها قرار دارد خط انتقال شش اینچ شهرستان الیگودرز است.

  1. باز بهار شد و شروع فصل سفرهای مسولین عزیز دل استان به فریدونشهر

  2. اگر مسئولان راست میگویند زمستان تشریف فرما بشوند و خود مشاهده کنند آنچه را که امروز از زبان مردم پشتکوه شنیدند نه در فصل گل و بلبل و صدای آبشار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. مقدم معاونت سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار اصفهان را گرامی میداریم.قدمشون رو چشم.فقط دلیل سفرشون چی بوده؟سیاسی؟امنیتی؟اجتماعی؟خودتون دسترسی نداشتین بپرسین؟

  4. محمود گفت:

    کارهای مملکت خنده داره فقط همین

  5. بن کمری گفت:

    سلام
    چون ما مطالبه گر نیستیم و به وضع موجود قانع هسیتم . ضرب المثلی داریم که
    “تا بچه گریه نکند مادرش به آن شیر نمی دهد “

    • ای بابا این هم مطالبه؟
      فقط از سال ۹۳ تااردیبهشت ماه امسال چندین نامه با معاونت عمرانی ومعاونت روستایی استانداری در مورد جاده بنه کمر وشیخ فاضل مکاتبه شد که هیچ نتیجه ای نداشت

  6. گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من انچه البته جایی نرسد فریاد است ت ت ت …….

  7. خوب حالا خروجی اش چی شد

Go to TOP