چاپ خبــر

معارفه عبدالرضا سپیانی به عنوان شهردار بوئین میاندشت با حضور معاون استاندار

معارفه عبدالرضا سپیانی به عنوان شهردار جدید بویین میاندشت با حضور معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان در شورای اداری این شهرستان انجام شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از بی ام خبر، امروز اتاق جلسات فرمانداری میزبان مسئولانی بود که برای شرکت در جلسه معارفه شهردار جدید گرد هم آمده بودند.

مراسم معارفه شهردار جدید بویین میاندشت با حضور محمدعلی طرفه، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، فرماندار و دیگران مسئولان شهرستان و بدون حضور شهردار سابق برگزار شد.

photo_2016-05-12_17-36-39

در این جلسه طرفه اظهار کرد: حدود 8 هزار میلیارد ریال بودجه شهرداری های استان است که این بودجه شامل خود شهر اصفهان نیز می باشد که باید در تقسیم عادلانه آن تلاش بیشتری کرد.

وی همچنین به ظرفیت های بالای شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به میزان بارندگی، موقعیت جغرافیایی و عبور جاده ترانزیتی از کنار شهر مزیت های فراوانی  برای شهرستان وجود دارد که باید از همه آنها به خوبی استفاده کرد.

photo_2016-05-12_17-33-47

در ادامه جلسه حکم شهردار جدید بویین میاندشت قرائت شد. عبدالرضا سپیانی پس از دریافت حکم شهرداری از خدمات مهندس رفیعی شهردار سابق تشکر کرد و خاطر نشان کرد: بویین میاندشت دروازه ورود استان اصفهان از استان های غربی کشور است و این خود یک مزیت بزرگ است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی به موضوع گردشگری در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: باید از اماکن تاریخی و تفریحی موجود در منطقه استفاده کرد و از ظرفیت های بالای شهر و شهرستان بهره برد.

سپیانی همچنین بیان کرد: به زودی بویین میاندشت متحول خواهد شد و وی از شهردارانی خواهد بود که ثانیه ها از روزها برایش مهمتر خواهد بود.

  1. همشهری گفت:

    پونه زار اخبار مربوط به شهر و شهرستان فریدونشهر را منتشر می کند یا اوضاع و احوال آقای سپیانی؟؟/ باید دید چرا آقای سپیانی در فریدونشهر مدت طولانی فعالیت نکرد.

  2. شهرستان فریدونشهر شهرخادمان به ملت ایران واسلام :افتخاردارد دردامان خود بزرگترین ایثارگران وخدمتگزاران به دین ومملکت خودراپرورش داده وبه ملت شریف ایران تقدیم نماید.
    اسفنانی، عابدی،پرفسورباتوانی ،سپیانی ،مقصودی، جدیدی وده ها نفردیگر ازخادمانی هستند که افتخارشان خدمت به مردم ایران است.همچون شهدای گرانقدروبزرگواری چون سرداران اسفنانی ،دستوری ،لچینانی وصدهاشهدای دیگرکه جان خودرا فدای دین ومملکت خودنمودند یادشان گرامی باد.

    • این مطلبتون چه ربطی به موضوع داشت و انوقت این اساتید که معرفی معرفی کردید چه کاره اند .

      • شما اگه دکتر اسفنانی و پروفسور عابدی رو نمیشناسی خیلی پس از مرحله پرت شدی.!!!

        • از فضل پدر تو را چه حاصل . لطفا از درج مدارک افتخاری یا استنصابی خوداری کنید . زیرا بسیاری از نوابغ و استعدادهای درخشان شهرستان با هیچ سهمیه ای در داخل و حتی خارج از کشور تحصیل و تدریس میکنند و نامی از انان برده نمی شود . این مدارک و مناسب زمانی بدرد میخورد که دردی از جامعه و منطقه دوا کند و گرنه همه پرفسورید . نتیجه چی ……

    • استاد و پرفسور و سردار و دکتر و خدمتگزار برای من آن شهر دار غریبه کردی است که نهال درخت فضای سبز را خودش در زمین می کاشت و زحمت می کشید. البته در بین این آقایان هم افرادی که در این شهر و برای این مردم زحمت کشیدند به جشم می خورند ولی افرادی نیز دیده می شوند که فقط عناوین دکتر و پرفسور و سردار! به یدک می کشند ولی دریغ از سر سوزن کاری برای این مردم و این کشور که بعضا در دوران شوم زندگشیان سرباری برای مردم بوده و مردم را به زحمت انداخته و درمقابل مردم مومن این منطقه قد علم کرده و افتخار خود قرار داده اند. زیاد مدرک اینها را به رخ مردم نکشید. و بگویید که چه کارها می توانستند انجام دهند و از این مردم مضایقه کردند.

  3. افشاگر گفت:

    سپیانی چهره مغلوب انتخابات فریدونشهر می باشد که شورای شهر بویین میاندشت دست به ریسک بزرگی زده است. و همچنین خود آقای سپیانی بزرگ ترین ریسک را کرده که آبرویش را برای پستی گذاشته که اصلا مشخص نیست تا یک سال دیگر بتواند آن را حفظ کند،در شرایطی که در انتخابات یکسال دیگر قطعا تغییراتی در ترکیب شورای شهر بویین خواهیم داشت. * کارکردن در شهر ضعیفی مانند بویین بسیار سخت و طاقت فرساست در شرایطی که کمبود بودجه و سرمای شدید 6 ماهه مانع از فعالیت ها می شود…

  4. باعث افتخاره برای فریدن

  5. چرا نظرات را پخش نمی کنید .. چند بار ارسال نظر داشتم ولی ولی تو سایت نیومده.. جناح بازی هم حدی داره ..سپیانی باعث افتخاره فریدونشهره

    • پونه زار گفت:

      دوست عزیز اگر نظرتان توهین و فحاشی به شخص یا گروه نباشد و یا قصد سوءاستفاده به نفع شخص خاصی را نداشته باشید نظرتان منتشر می گردد. انشار روزانه ده ها نظر در مطالب مختلف این سایت، این ادعای ما را ثابت می کند. در مورد جناب سپیانی هم، هم نظرات موافق و هم نظرات مخالف ایشان درج شده است.

  6. سپیانی دوست دایم …ایول

  7. محمود گفت:

    باسلام.
    تبریک میگم به آقای سپیانی بخاطر پست جدیدشون.آقای سپانی بسیارزحمت کش هستند.ایشون برای بدست آوردن این پست خیلی زحمت کشید *
    احسنت آفرین.برای من جالب شده ببینم که آخرکار چی میشه.تشکر

  8. ما بخشی ازبختیاریهای فریدن بزرگ انتخاب شایته آقای سپیانی را تبریک عرض نموده وآرزوی موفیت برای ایشان راداریم .اوکار بکند مهم نیست ازچه ایل واتباری است .ان اکرمکم عندالله اتقاکم .ایشان قبلا هم موفق بود ولی امان از!!!!

  9. انتخاب شایسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  10. محمود گفت:

    پونه زارنظرموتایید کن

  11. با سلام
    اقای جدیدی تو این یکماه گذشته هیچ اتفاقی تواین استان اتفاق نیفتاده که این اخبار هنوز در راسه؟اگه این اقا *
    خواهشا خبرهای دیگری هم بذارین لطفا

    • پونه زار گفت:

      بابت عدم برورسانی سایت عذرخواهی می کنیم از همین امروز فاز جدیدی در بروز رسانی های پونه زار اجرا خواهد شد

  12. اقای جدیدی سلام . من ساکن اصفهانم و اگر مطلب جدید استانی ندارید براتون بفرستم .بابا بی خیال شو یک ماه دیگه سایتت هنگ کرده رو همین چهار تا خبر . با تشکر

Go to TOP