چاپ خبــر
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

مزار شهدای فریدونشهر در غیاب مسئولین شهرستان عطرافشانی شد/تصاویر

عصر دیروز مزار شهدای فریدونشهر به مناسبت سالروز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با حضور بسیجیان گردان بیت المقدس عطرافشانی شد.

  1. علی گفت:

    تا آنجایی که می دونم دو بار در سال به طور رسمی مزار شهدا با حضور مسولین و مردم غبار روبی و عطر افشان می شود که یکی در هفته دفاع مقدس و دیگری در دهه فجر است که البته همیشه با شور انقلابی برگزار می شود . بنابر این تیتر انتخابی شما برازنده نیست و القاء کننده بی توجهی مسولین است. لطفا اصلاح کنید.

  2. * ضمنا نیازی به بازکردن تقویم هم نیست . 8سال جنگ بود و هر روز جنگ بود و هر روز شهید .

  3. مردم به خصوص مسولین این امنیت ،پستها و…..را مدیون خون شهدا وایثارگران هستند واین گونه بی توجهی به انها قابل توجیه نیست

  4. (( وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ))

    بعضی از عزیزان حداقل از قرآن بترسند:
    «الذینَ هُم یَرَاءُون »(مائون/6)
    «همان کسانی که ریا می‌کنند.»

    «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تُبْطِلُواْ صَدَقَاتِکُم بِالْمَنِّ وَ الأذَى کَالَّذِی یُنفِقُ مَالَهُ رِئَاء النَّاسِ وَ لاَ یُؤْمِنُ بِاللّهِ وَ الْیَوْمِ الآخِرِ»(بقره/264)

    امان از دست بعضی ها امان.
    کسانی که تا دیروز همیشه از باب مخالفت با بعضی موارد وارد می شدند و در پشت نقابشان چه ها که نمی گفتند!! اکنون شده اند کاسه داغتر از آش و به خاطر منافع و موقعیتشان حتی پای حرفهای گذشته خودشان هم نمی ایستند.
    بترس از همان خدای شهیدان که تا دیروز چه ها که درموردشان نمی گفتید
    چه ها که در مورد حضور در نماز جمعه نمی گفتید.

    مدیریت تایید بفرما لطفا.

  5. ذره بین گفت:

    تا جایی که بنده دیده ام عطرافشانی مزار شهدا و دیگر مراسم ها که در فریدونشهر برگزار می شود مسئولان کم و بیش حضور دارند. این احتمال را بدهید که خبر رسانی نشده و یا این مراسم همزمان شده با جلسه ای یا مراسمی و یا مساله ای که امکان حضور مسئولان را ضعیف کرده…
    اما اگر غیر از اینها باشد که حقیقتا جای تاسف دارد… میز و صندلی و مسئولیت و پست و موقعیت و آرامش و هر چه که هست بی هیچ حرف و حدیثی مستقیما مدیون خون شهداست و بی توجهی به مقام شهدا عین ناسپاسی است.
    نکته ی آخر اینکه شهدا هیچ نیازی به حضور هیچکس ندارند و اگر نیازی است از سوی ماست.
    آنها عند ربهم یرزقون اند و نیازی به کسی ندارند که بر سر سفره ی بی نیاز نشسته اند.

  6. متاسفم برای بعضی از افراد که با چنین برنامه هایی مخالفت می کنندما هرچه داریم از برکت خون شهداست. واقعا جای تاسف دارد.!درضمن همان مسئولی که به راحتی وبا آرامش کامل به صندلی بیت المال تکیه داده باید بداند اگر شهدا نبودند او همنبود.خانواده اش هم نبودند!

  7. باسلام و احترام
    مسئولین از این مراسم خبر نداشتند گر نه با جان دل شرکت می کردند چرا که ما مسئولین و هر کسی دیگر می داند ما هر چه داریم از خون پاک شهیدان است.

  8. ای برادرم: وای به حال مسئولی که نفهمد ونداند درحوزه ماموریتش چه می گذرد؟ وبدترازاین هم نمی شود که مسئولین اظهاربی اطلاعی کنند.ازاین جا معلوم است که چقدربه منطقه ومحرومیت آن وصاحبان انقلاب اهمیت می دهند .خدا عاقبت ماراختم به خیر کند.

  9. به دلسوخته گفت:

    شما نباید به خودت اجازه بدی در مورد دیگران قضاوت کنی،دیگران خودشون میدونن چکار میکنن،شما نباید در زندگی دیگران تجسس کنی،اگه ادعای مسلمونیت میشه اینارم یاد بگیر،البته این حس شما بیشتر از حسادت سرچشمه میگیره،اصلاح کن خودتو اقای دلسوخته،افرادی متل تو فقط جلو پای بقیه سنگ میندازن،اصلاح کن خودتو برادر

    • نام و نام خانوادگی گفت:

      شما چرا بت برخورد برادر ؟؟؟شما چرا به دل گرفتی برادر؟؟؟

      متن این آقا بسیار کلی بوده و جالبه اشاره به فرد خاصی هم نشده. شما خودتو اصلاح کن که به خودت شک داری عزیزم. بعله.

    • برادرشاید خودت هم همینطورنیازداشته باشی ازحرفهات هم همینطور درک میشه،شاید یه جورایی مثل دلسوخته ای.مگه نه .خوب فکرکن .

      • جنابعالی اول تشریف ببر یکی دوبار کتابهای ادبیات دبیرستان را مطالعه بفرما انگار نوشتن یادت رفته.
        برادر من
        من میگم شما اگه مشکل نداری چرا به خودت میگیری؟؟؟؟؟ دوست عزیزمون در مورد ریا صحبت کردن نظرشون محترمه و البته یه نظر شخصیه. نباید موضع گیری بشه. این که شما کدوم مسئولی به خودت مربوطه و این که چرا فرمایش این دوستمون به شما برخورده باعث تعجب شده.
        اگه واقعا در کارت صداقت داری برو بچسب به کارت و نیا اینجا نظرات دیگران رو جواب بده.
        کسی به صورت خاص و جزئی از فردی یا نهادی سخن نیاورده که شما داری خودتو میکشی تا جواب بدی.
        پس برو به کارت برس با صداقت. پونه زار تایید کن.

  10. همشهری
    مسئولین که علم و غیب ندارند که چه موقع و در چه زمانی مراسم برگزار میشود و این سهل انگاری وبی مسئولیتی از عوامل بنیاد شهید است که اطلاع رسانی نکرده اند

  11. ناشناس گفت:

    منظورش کلی هم باشه فرقی نمیکنه،امان از جهل مردم

  12. معلومه نظرات شما کلا بدون تحقیق واز روی غرض ورزی می باشد مسئولی که میگی اطلاع رسانی نشده بود مثل اینکه جلسه ای که در فرمانداری گذاشته شد ویکی از بندهای آن صورتجلسه غبار روبی گلزار شهدا بود وصورتجلسه اش با امضاء مسئولینی که در این جلسه بودند را یاد ندیدید یا دچار فراموشی شدید گرچه بنده هم معتقد هستم عنوان وتیتر خبر درست نیست وپونه زار نباید در تیتر خبر اشاره به عدم حضور مسئولین می نمود

  13. شهدا نه غبار دارند و نه نیاز به غبار روبی شما غبارهای خودتان را پاک کنید . و الا عقده های خودتون را چرا به اسم شهدا خالی می کنید.

    • احــــــــــــــــــــــــــــسنت بر شمــــــــــــــــــــــــا.درود

    • شهدا عبار ندارند و همه نورند. و اما مزار شهدا را عبار روبی می کنند تا غبار از چشم و دل ما برگیرند تا نوشته ها را خوب ببینیم! مردم را خوب ببینیم! فقر مردم را ببینیم. بیکاری جوانان را ببینیم. رها شدن جوانان را ببینیم. کارهای احمقانه برخی مسئولین را ببینیم. دزدی از بیت المال را ببینیم. ادا و اطوار آقازاده ها را ببینیم. بی عدالتی ها را ببینیم. پارتی بازی ها را ببینیم. خدمات دولت را ببینیم!! و …………

  14. با تقدیر وتشکر از زحمات مسئولین سایت خبری پونه زار فریدونشهر
    http://www.aparat.com/v/J3IThر

  15. چرا اینقدر به پرو پای مسئولین می پیچین؟! دیگه چکار کنن؟ پول ندارن. بودجه بهشون اختصاص نمی دن. زمستان که سرده! تابستان هم که هر روز باید مسئولین رده بالا را برای بازدید از پروژه ها و مناطق محروم همراهی کنن و پتانسیل های بالقوه این منطقه خوش آب و هوا را باید به آنها معرفی کنند و دوسه هزار تا جلسه بگیرن چون تابستان واقعا برای انواع جلسات و سمینار و همایش و نمایش مناسب است. اگه راست میگید خودتون برید مسئول بشید تا ببینید مسئولیت چقدر سخت و سنگین و کمر شکن است. از بس پشت میزاشون دارن کار انجام میدن اکثرا دیسک گرفتن. این همه سخت کوشی این همه صداقت این همه تلاش و پشتکار این همه خدمت صادقانه و بی غل و غش و ریا و تظاهر بدون داشتن ذره ای چشمداشت از مردم این همه جلسه، دعوت این همه مهمان از اقصی نقاط کشور. آخه چشم دیدن داشتن هم خوبه. بازهم بگم!!!!

Go to TOP