چاپ خبــر
بیانیه عضو شورای شهر فریدونشهر؛

پاسخ خانم گودرزي به شايعه هاي استعفا از چهارمين دوره شوراي اسلامي فریدونشهر

متاسفانه در اين مدت شايعاتي مبني بر استعفاي بنده از شورا به گوش رسيده است ولي همانگونه كه عنوان كردم بنده قصدي مبني بر ناديده گرفتن 2924 رايي كه از مردم دريافت كرده ام را ندارم و همچنان به مسائل شهر در حد توان خود رسيدگي مي كنم.

درپی انتشار خیر احتمال رفتن خانم مهناز گودرزی از شورای اسلامی فریدونشهر (اینجا)  و حاشیه های حضور یا عدم حضور ایشان در جلسات شورای اسلامی و سکونت ایشان در فریدونشهر ، وی با ارسال بیانیه ای برای پایگاه خبری فریدونشهر در مقام پاسخ گویی برامدند که جای سپاس و تشکر دارد متن زیر بدون هیچ دخل و تصرفی می باشد .

به نام خدا

کربلا نشان داد که با شکیب در عطشی کوتاه، میتوان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد . . .

با حمد و سپاس بی‌حد و حصر ذات ‌اقدس احدیت و عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري سالار شهيدان، امام حسين (ع)  و 72 تن از ياران آن حضرت و آرزوي قبولي عزاداري تمام مسلمانان به ويژه مردم مومن فريدن شهر،‌ در ابتدا لازم است سلام و  تشکر خالصانه خود را به  مردم شریف و ولایت مدار فريدونشهر که با اعتماد خویش مسئولیت سنگین انجام وظیفه در چهارمين دوره شورای اسلامی شهر را به بنده واگذار كردند؛ تقديم كنم.

در مقدمه صحبت، من از كل به جزء مي روم. در اول بحث عنوان كنم كه با توجه به تركيب مجموعه ويژگيها در شوراي اسلامي شهر فريدون شهر كه مي توان از مهمترين آنها به تجربه، تخصص، دانش، جوانگرايي، مردمي و اراده مستحکم اعضا شورا اشاره كرد؛  مي توان دوره چهارم شورا اسلامي شهر فريدون شهر را فرصتی مناسب برای پیشرفت فريدون شهر عزيز دانست كه صدالبته همكاري و همراهي مردم را نيز مي طلبد.

بنده چند سالي به خاطر بحث تحصيلات از شهر محل تولد خود دور بودم ولي به واسه حضور خانواده ام در اين شهر هميشه در اين شهر حضور داشته و از اطلاعات آن باخبر هستم. من چون بزرگ شده اين شهر هستم هميشه علقه خاصي به فريدون شهر عزيز داشته و دارم و  تمام تلاشم نيز اين بوده كه به هر نحوي دين خود به اين شهر و به ويژه بانوان گرانقدر آن را ادا كنم كه به لطف خدا این فرصت خدمت گزاری با تکیه بر آرا مردم شریف فريدون شهر فراهم شد كه في نفسه پشتوانه مهمي جهت خدمت رساني به آنها را براي من فراهم كرده است.

بنده در حدود 2 ماهي كه رسما كار را شروع كرديم تمام تلاش خود را جهت احترام به آراي مردم انجام داده ام. به نظر بنده حضور يك خانم در شوراي شهر و انتخاب آن با اراي بالا نشان از ديد باز  و روشن شهروندان عزيز فريدون شهر مي باشد. تمام سعي من در اين مدت كوتاهي كه اين مسئوليت بزرگ را رسما به عهده گرفته ام اين بوده كه علاوه بر اينكه با همكاران خود در شوراي شهر، مسائل مختلف عمرانی، آبادانی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی شهر مانند طرح تفصيلي شهر، طرح ايجاد بازار، بحث بافت هاي فرسوده، فلكه ورودي شهر، بحث محيط زيست كه يكي از زيرمجموعه هاي آن بحث تفكيك زباله ها بود و … همكاري مثبت و خوبي داشته باشم؛ به بحث بانوان نيز توجه خاصي داشته باشم. به نظر بنده حضور زن در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی یک تکلیف است بنابراين يكي از اهداف مهم من از حضور در شورای شهر این است که همکاری مؤثر و پایداری را با زنان دیگر آغاز کنم تا شاهد حضور پررنگ زنان در عرصه اجتماع و اداره شهر باشیم.

خوشبختانه در شوراي اسلامي شهر فريدون شهر براي اولين بار بحث كميسيون بانوان مطرح كه در حال حاضر بنده با چند تن از بانوان فعال شهر صحبت ها و مذاكرات اوليه را جهت انتخاب اعضاي فعال و دلسوز كه نمادي از قوميت هاي و مشاغل مختلف شهر باشند را صورت داده ام كه به ياري خدا و كمك ديگر مسئولان بتواند به عنوان يك بازوي موثر و مثبت نگر در كنار و همگام با كميسيون بانوان مستقر در فرمانداري، بحث توانمند سازي بانوان را در حدبضاعت و  سرمايه هاي شهر فرهنگ سازي كند. در واقع هدف و چشم انداز نهايي بنده در بحث كمسيون بانوان الگوسازي بحث بانوان شهر فريدون شهر در سطح شهرستان و در آينده در سطح استان است كه اميدوار هستيم مسئولين شهر در هر جايگاهي نيز حمايتهاي لازم را به مانند قبل از اين مسئله انجام دهند.

 متاسفانه در اين مدت شايعاتي مبني بر استعفاي بنده از شورا به گوش رسيده است ولي همانگونه كه عنوان كردم بنده قصدي مبني بر ناديده گرفتن 2924 رايي كه از مردم دريافت كرده ام را ندارم و همچنان به مسائل شهر در حد توان خود رسيدگي مي كنم. در اين مدت بنده همانند ديگر اعضاي محترم شورا با شهروندان عزيز چه به صورت مستقيم، چه دادن درخواستهاي كتبي و حتي از طريق تلفن در تمام مدت شبانه روز ارتباط داشته ام و پاسخگوي آنها بوده ام. آنچه كه براي بنده در حال حاضر در درجه اولويت قرار دارد اداي دين به رايي است كه مردم محترم شهر به بنده داده اند.

در يك جمله مي توان گفت خوشبختانه چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر، شورايي فعال و مثبت نگر نسبت به مسائل شهري مي باشد كه بنده نيز به عنوان عضوي از آن در اين راه كوتاهي نمي كنم. هدف اگر خدمتگزاري باشه در هر پست و مكاني امكان آن وجود دارد. مهم وجود نيت و قصد خالصانه است. بهتر است به قول شما، حاشيه ها، را زياد دامن نزنيم زيرا باعث دور شدن از هدف اصلي يعني خدمت رساني به مردم شريف فريدون شهر مي شويم.

در آخر ضمن تشكر از مسئولين سايت محبوب پونه زار ياداوري مي كنم كه رسانه های مستقل هميشه نشان داده اند، مي توانند کمک کار و مددکار خوبي براي شهر باشند.

Go to TOP