چاپ خبــر

اکبر ترکی در مراسم افتتاح مجلس دهم/تصاویر

تصاویر نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در اولین روز مجلس دهم؛

  1. انالویی گفت:

    امیدوارم ایشان هم بتواند همانند آقای اسفنانی خدمت کند.

  2. امین گفت:

    خدا حفظش کنه به حق مولا علی علیه السلام.همین که مطیع امر رهبری باشه برامون یک دنیا ارزش داره و هزاران دعای خیر پشت سرشونه.

    • ناشناس گفت:

      آقای امین چرا الکی یه چیز میپرونی من نمیگم مرد بدی ولی از کجا میدونی مطیع امر رهبری است هنوز که کاری نکرده
      کسی مطیع واقعی رهبر بزرگوار کشور است که با عمل ثابت کند نه با حرف

      • امین گفت:

        من خبری از آیندشون ندادم و خبری هم ندارم از آینده.حرف من اینه: همین که ایشون مطیع امر رهبر باشن برامون یک دنیا ارزش داره و هزاران دعای خیر پشت سرشونه.شاید جملمو بد نوشتم.در واقع من اظهار امیدواری کردم که ایشون اینگونه باشند.البته باتوجه به میثاقی که با مردم ولایتمدار منطقه بستن چیزی جز این هم ازشون انتظار نمیره و به امید خدا سربلندمون میکنن.

        • کاری به اینکه کی درست میگه و کی اشتباه میکنه ندارم فقط یه چیزو من یادآوری کنم.اون دوستی که ازتون انتقاد کرده نظرشو همون اول با بی احترامی شروع کرد.((چرا الکی یه چیز میپرونی)).اما شما بدون کوچکترین بی احترامی و با متانت تمام نوشتی ((شاید جملمو بد نوشتم)).آفرین به این سطح فرهنگ و بلوغ فکری.بعضی از ماها تا کمترین بی احترامی بهمون میشه این حقو به خودمون میدیم که چندین برابر شدیدتر به طرف مقابلمون بی احترامی کنیم و به قول معروف جلوی طرف کم نیاریم.ای کاش مشابه رفتار شما رو بیشتر تو جامعمون ببینیم.

  3. بنه کمری گفت:

    چرا ما نباید مطیع امر حق که در قران آمده است باشیم ودنبال اشخاص که یکی مثل خودمان است برویم.مشکل مان این است که به ما می گویند به قرآن نزدیک نشوید تا ما تفسیر کنیم اما این قرآن برای همین بشر ،حتی جاهل تر ازاین بود نازل شد بچه ،به اندازه فهمش برداشت می کند ما باید تلاش کنیم از همان طفولیت زبان فهم قرآن را به آنها یاد بدهیم الر تِلْكَ آيَاتُ الْكِتَابِ الْمُبِينِ .إِنَّا أَنزَلْنَاهُ قُرْآنًا عَرَبِيًّا لَّعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ ما آن را قرآنى عربى نازل كرديم باشد كه بينديشيد
    ما خیلی بی راهه می رویم واین بدبختهای جوامع امروز وبی دین بار آمدن فرزندانمان از کجاست ؟
    آیا فرزندان این مملکت ،اهل تعقل ونفکر طبق آیات قرآن بار آمدند؟
    بار مسؤلیت این رسانه زیاد است .ما وشما بایددر برابر این این بشر وقرآن آدائ دَین کنیم .همین الان خیلی که نماز رابه عنوان یک فریضه بجا می آورند مفهوم آن را نمی دانند .چه تربیت کردیم؟
    شاید این مطلب را روی سایت نگذاری؟
    اما فردا قیامت حضرت رسول از این امت به خدا گله می کندإِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هذَا الْقُرْآنَ مَهْجُوراً (فرقان/30
    «پروردگارا! قوم من قرآن را رها كردند»

  4. دوستان عزیز جدل شما نمی دانم بر سر چه چیزی است . خداوند بزرگ به هر انسان نوعی موهبت میدهد که همه ان از حکمت باری تعالی است . اقای دکتر ترکی اگر قسطش خدمت بود بزرگترین خدمت همان تخصص بود که ایشان داشتند و در منطقه ی فریدن تک بود و حالا باید مردم چشم انتظار پزشکان غیر بومی که هفته ای یک یا دو روز بیایند و بروند . ایشان از سهمیه منطقه و سهمیه های دیگر استفاده نمود و به این تخصص رسید و به نظر بنده بزرگترین اجهاف را در حق کسانی که استعدادشان از این عزیز برتر بود و میتوانستند سالهای سال به این منطقه خدمت کنند را انجام داد که اگر کسی طالب قدرت نباشد خدمت را در منطقه ی محروم ما میبیند نه پشت صندلی سبز مجلس که امیدواریم هر چه خیر است نصیب مردم محروم ما شود و عزیزان این هم بگذرد….و در فردای قیامت همه جوابگوئیم .

    • ساحل گفت:

      برادر مطمئنی ایشان با سهمیه با این جا رسید؟ خودتون در پیامتان گفتید فردای قیامت باید جوابگو باشیما!!

    • امین گفت:

      سهمیه های پزشکی در چند سال اخیر به شهرستانها اختصاص یافته.حتی آقای اسفنانی اختصاص یافتن این سهمیه ها را حاصل دوندگی های خودشون میدونستن. حالا شما میگی دکتر ترکی سهمیه داشته؟ این دیگه از اون حرفا بود.

  5. اونوقت نماینده قبلی چرا نموند در قوه قضائیه خدمت کنه و نماینده شد و باز هم شرکت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اسکندری گفت:

      آقایا خانم عزیز این چهارتا شهرستان فریدن،فریدونشهر،چادگان وبوئین میاندشت وحتی همجوارها مثل خوانساروگلپایگان همین یک متخصص …رادیولوژی بود که رفت اینجا بود خیلی بیشتر می تونست خدمت کنه اگر دنبال خدمت بودآما تابخواهی قاضی داریم درهرشهرستان میانگین پنج تا حتی قاضی بیکاروفارغ التحصیل حقوق که ازصدها هم گذشته بومی وغیر بومی پس قیاس نکن .خود آقای ترکی هم الان پشیمانه . همین دانشگاه دارون راببین چندتا تحصیلکرده حقوق داریم فریدونشهر وبویین رادیگه ولش که چندنفرحقوق خوندن وبیکارن.

Go to TOP