چاپ خبــر

نت‌برداری با صفحه‌ خاموش را به‌ گلکسی بیاورید +دانلود

سامسونگ در بروزرسانی اندروید 6 برای گلکسی نوت 4 قابلیت یادداشت برداری بر روی صفحه‌نمایش خاموش که متعلق به نوت 5 بود را به این دستگاه اضافه کرد. اگر هر یک از گوشی‌های قدیمی سری نوت سامسونگ را در اختیار دارید به کمک نرم‌افزار «Screen_off_Memo» به صورت دستی می‌توانید از این قابلیت‌بهره مند شوید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مشرق، آپدیت اندروید 6.0.1 برای گلکسی نوت 4 امکانات نسخه جدید اندروید را به ارمغان آورد؛ به همراه این امکانات ویژه، سامسونگ دستی هم به رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی نوت ۴ کشیده است و به این ترتیب شاهد قابلیت نوشتن بر روی صفحه‌ خاموش گوشی هستیم، لازم به ذکر است که این ویژگی تاکنون به صورت انحصاری برای گلکسی نوت 5 منتشر شده بود.

یادداشت‌برداری با صفحه‌ خاموش را به‌گلکسی خود بیاورید +دانلود

با این حساب کاربران گلکسی نوت ۴ از این پس قادر هستند قلم اِس پِِن استایلوس این گوشی را از محفظه آن خارج کرده و بدون روشن کردن صفحه‌نمایش شروع به نوشتن کنند. پس از اتمام فرآیند نوشتن نیز کاربر به راحتی‌ می‌تواند متن خود را ذخیره یا از آن صرف نظر کند.

همان‌گونه که اشاره شده بود تاکنون تنها کاربران گلکسی نوت ۵ از این ویژگی بهره می‌بردند اما از این پس کاربران گلکسی نوت ۴ هم برای دسترسی به امکان نوشتن با قلم بر روی صفحه‌نمایش خاموش، کافیست تا گوشی خود را به جدیدترین آپدیت منتشر شده به‌روز کنند.  لازم به ذکر است که پس از آپدیت باید این ویژگی به صورت پیش فرض فعال باشد؛ اما اگر به هر دلیل غیر فعال بود کافی است تا طبق تصاویر عمل کنید.

یادداشت‌برداری با صفحه‌ خاموش را به‌گلکسی خود بیاورید +دانلود

اگر گلکسی نوت 4 خود را هنوز بروزرسانی نکردید یا از سری قدیمی‌تر گلکس نوت سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید به کمک نرم‌افزار زیر این قابلیت ارزشمند را تجربه کنید.

نرم‌افزار فوق را از لینک زیر دانلود کنید.

 

یادداشت‌برداری با صفحه‌ خاموش را به‌گلکسی خود بیاورید +دانلود

Go to TOP