چاپ خبــر

​خداحافظی یک نوستالژی/یاهو مسنجر قدیمی 15 مرداد از کار می افتد

شرکت یاهو طی بیانیه ای عنوان کرد که پشتیبانی از برنامه محبوب و قدیمی یاهو مسنجر در تاریخ 15 مرداد (پنجم آگوست) برای همیشه قطع خواهد شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایمنا، در حال حاضر در سایت یاهو لینک های دانلود این برنامه محبوب کار نخواهند کرد و همچنین امکان ورود و ارسال پیام از طریق آن نیز وجود ندارد.

اگر شما یاهو مسنجر را بر روی سیستم خود دارید، دیگر قادر به ورود به آن نیستید و حتی اگر از طریق برنامه های شخص ثالث اقدام به ورود کنید، نمی توانید پیامی را برای دیگران بفرستید.

نرم افزار قدیمی یاهو مسنجر 25 سال مهمان رایانه های شخصی ما بود و در زمان معرفی در سال 1990، توانست مخاطبین بسیاری برای خود دست و پا کند. طبق گفته سخنگوی یاهو، این برنامه از آغاز فعالیت بیشترین کاربران خود را از کشورهای آسیایی و اقیانوسیه داشته است.

گویا یاهو این اقدام را در جهت اجباری کردن مهاجرت کاربران به اپلیکیشن پیام رسان بین پلتفرمی مدرن خود و حذف سرویس های کم کاربر انجام داده است. سخنگوی یاهو در همین راستا گفت: در سپتامبر 2015 ما اپلیکیشن جدیدی را به عنوان جایگزین برنامه یاهو مسنجر، برای پلتفرم های موبایل، دسکتاپ و تحت وب معرفی کردیم و آن را با بهبود های فنی و ظاهری، امکان ارسال تصاویر متحرک، سرعت ارتباطی بیشتر و ارسال پیام به صورت هوشمند همراه ساختیم و این در حالی بود که تمام سعی خود را به کار بردیم تا حس برنامه قدیمی همچنان در این اپلیکیشن نیز وجود داشته باشد. ما از تمام کاربران خود می خواهیم به اپلیکیشن جدید مهاجرت کنند زیرا از تاریخ 5 آگوست اپلیکیشن قدیمی یاهو مسنجر دیگر پشتیبانی نخواهد شد. ما تمام توجه و تمرکز خود را بر روی اپلیکیشن جدید قرار داده ایم تا تجربه ای عالی و در خور کاربرانمان ارائه دهیم.

یاهو نیز در پستی که  در  وبلاگ  خود ارسال  کرده  بود این موضوع  را  توضیح  داده  است. پس از  ۵  اگوست نیز  کسی نمی تواند وارد این مسنجر قدیمی شود و  یا پیامی را از طریق  آن ارسال  کند.

Go to TOP