چاپ خبــر
حواشی حادثه دیروز همچنان ادامه دارد ؛

شهردار فریدونشهر درباره حادثه آتش سوزی پیکان توضیح داد

به گزارش پونه زار؛ عبدالرضا سپیانی امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فریدونشهر ضمن تشکر از انتقادهای سازنده درباره حادثه روز گذشته  و عملکرد آتش نشانی گفت : روز گذشته حادثه ای اتفاق می افتد که در آن به علت نقص فنی و عدم رعایت نکات ایمنی خودرو پیکان دچار حریق می شود که با دستپاچگی و عدم تماس به موقع با آتش نشانی دامنه این حریق بیشتر می شود و خودرو باتوجه به پارک بودن در محل شیب دار حرکت می کند و به یکی از دیوارها بخورد می کند و از این لحظه با آتش نشانی تماس گرفته می شود و ماموران آتش نشانی خود را به محل می رسانند که اخبار و تصاویر آن را منتشر کرده اید در این حادثه به علت عدم هماهنگی نیروی دهیاری مستقر در مرکز ما و بستری بودن مسئول آتش نشانی در بیمارستان و نقص پیدا کردن اتفاقی خودرو آتش نشانی در ابتدای حادثه ماموران ما نتواستند وظایف خود را به نحو عالی انجام دهند .

سپیانی در ادامه با اشاره به نبود خود در شهرستان در لحظه حادثه و حضور در استانداری اتفاقا به دلیل پیگیری درخواست یک دستگاه خودرو آتش نشانی مجهز و مواردی دیگر، گفت : اتش نشانی فریدونشهر در ابتدای ورود بنده به شهرداری در حاشیه پارکینگ خودروهای سنگین ما بود که با پیگیری ها مرکز آتش نشانی دایر و به  نسبت و در حد توان تجهیز شد. که عملیات مختلف و موفقی تا این لحظه انجام داده است .

سطح پوشش این واحد بالاتر از شهر است و حتی شهرستان را نیز پوشش می دهد ولی نبود نیروهای متخصص و نیز کمبود امکانات و اعتبارات لازم بعضا ما را در کنترل حوادث دچار مشکل می کند.

وی در پایان با اعلام اینکه در صورت حضور در شهر به عنوان یک وظیفه وارد حادثه می شدم و قطعا حادثه کنترل می شد گفت : با ماموران و افراد مسئول که کم کاری داشته اند برخوردهای لازم را داشته ام و جابه جایی هایی صورت گرفته است  ونیز  چند نفر از آن ها توبیخ شده اند .

وی ابراز امیدواری کرد با یاری سایر مسئولین واحد آتشنشانی در آینده مجهز تر شود .

 

Go to TOP