چاپ خبــر

زمان و نحوه اعزام مشمولان «سرباز معلم»‌ اعلام شد

جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح با تشریح نحوه اعزام مشمولان «سرباز معلم» و آموزش آن‌ها در تابستان هر سال، زمان اعزام این مشمولان را اعلام کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تسنیم، سردار موسی کمالی، با تشریح وضعیت خدمتی مشمولین «سرباز معلم» اظهار کرد: هر ساله تعدای از مشمولین وظیفه به عنوان «سرباز معلم» به وزارت آموزش و پرورش اعزام می‌شدند و در فصل تابستان نیز آموزش سربازان معلم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شد.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امسال نیز در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شد تا آموزش 4 هزار نفر از سرباز معلم‌ها در تاریخ 19 تیرماه آغاز شود؛ از این رو تمام مشمولانی که به عنوان «سرباز معلم» انتخاب شده‌اند بایستی در تاریخ 19 تیرماه، خودشان را به حوزه‌های وظیفه عمومی جهت اعزام معرفی کنند.

وی اضافه کرد: احیاناً آن دسته از مشمولان تحت عنوان سرباز معلم که اشتباهاً در اعزام اول تیرماه شرکت کرده‌اند، اعزام آن کنسل شده و می‌توانند برای اعزام به خدمت در تاریخ 19 تیر اقدام کنند.

کمالی در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه عمومی می‌توانند پاسخ هرگونه سوال در خصوص سرباز معلم را از ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور جویا شوند.

Go to TOP