چاپ خبــر

رئیس پلیس آگاهی تهران جزئیات جنایت میدان شوش را تشریح کرد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشریح جزئیات سحرگاه امروز در حوالی میدان شوش گفت : درگیری متهم با همسرش این جنایت هولناک را رقم زد.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرگزاری مهر :

سرهنگ عباسعلی محمدیان در تشریح حادثه گفت: ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد امروز وقوع درگيري ميان زن و شوهر جواني که در طبقه دوم يک ساختمان مسکوني در خيابان امام موسی صدر زندگی مي کردند باعث شد تا شوهر اين زن جوان که در حالت روحی – رواني مناسبي قرار نداشت ، دست به جنايتي هولناک بزند . اين فرد به نام مازيار 35 ساله که به علت اختلافات خانوادگي با همسرش درگير شده بود ، همسر و دخترش را مجروح و در ادامه دختر پنج ساله اش به نام “مهلا” را از پنجره به بيرون پرتاب کرد .

وی افزود : در حاليکه مازيار قصد داشت تا پس از ارتکاب اولين جنايت از محل متواري شود ، در داخل راه پله هاي ساختمان با صاحبخانه خود به نام “اعظم” که به همراه دو فرزندش به نام هاي علي 15 ساله و بهاره 7 ساله در راه پله ساختمان حضور داشت درگير و هر سه نفر آنها را نيز با چاقو مجروح کرد که به علت شدت جراحت هاي وارد شده ، بهاره نيز فوت کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد، با وقوع دو جنايت و در شرايطي که متهم قصد داشت تا همچنان از محل جنايت متواري شود ، مأموران گشت کلانتري 116 مولوي که از طريق مرکز فوريت هاي پليسي در جريان خبر درگيري منجر به جنايت و پرت شدن دختربچه 5 ساله از طبقه دوم ساختمان قرار گرفته بودند ، در محل حاضر شدند . با وجود حضور مأموران در محل و در شرايطي که متهم قصد داشت با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن مأموران کند تا از محل متواري شود ، مأموران با رعايت قانون بکارگيري سلاح وي را از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار داده و دستگير کردند .

سرهنگ محمدیان افزود: در بازرسي از محل وقوع جنايت هيچگونه موادمخدري کشف نشده است اما برابر تحقيقات اوليه مشخص شده که متهم در زمان جنايت در حالت رواني مناسبي قرار نداشته و تحقيقات در اين خصوص در مراحل اوليه و مقدماتي است .در حال حاضر همسر متهم به همراه دو مجروح ديگر – صاحبخانه و پسرصاحبخانه – جهت اقدامات درماني در بيمارستان تحت مراقبت هاي پزشکي قرار دارند و پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد تشکيل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران ، برای ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

Go to TOP