چاپ خبــر

دستگیری کارمند شهرداری و یک عضو شورای شهر خمینی شهر/ دو کارمند بنیاد شهید نیز دستگیر شدند

یکی از اعضای شورای شهر خمینی شهر با همدستی کارمند شهرداری خمینی شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شدند و دو کارمند اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خمینی شهر نیز با پرونده ای مجزا دستگیر شدند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از قلمکده، یک منبع آگاه خبر داد در حدود ۱۵ روز گذشته پرونده ای در خصوص فساد مالی در مجموعه شورای شهر و شهرداری خمینی شهر مورد بررسی قرار گرفت که منجر به دستگیری یکی از اعضای شورای شهر شد و تاکنون یک کارمند شهرداری که از همدستان وی می باشد شناسایی و پرونده در حال تکمیل است.

وی گفت: تخلفات این عضو شورای شهر و کارمند شهرداری که تا کنون دستگیر شده اند در خصوص مبالغی است که در جهت رفع مشکلات پرونده های شهری و کمیسیون ماده ۱۰۰ و پرونده های مرتبط با شهرداری و شورای شهر دریافت می کرده اند.

وی همچنین از دستگیری دو کارمند متخلف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خمینی شهر هم خبر داد که به اتهام فساد مالی دستگیر شده اند.

به گفته این مقام آگاه طبق شواهد به دست آمده این افراد به دلیل مبالغی که از خانواده شهدا و ایثارگران در جهت انجام اموری مانند بیمه و… دریافت می کرده اند متخلف و متهم شده اند.

پس گذشت بیش از ۱۰روز از این اتفاق و دستگیری ها، از روز گذشته تا کنون اخباری در شبکه های اجتماعی موبایلی سطح شهرستان منتشر شده و نقل قول ها و شایعاتی در بین مردم به وجود آمده است.

حجت الاسلام غلامی دادستان شهرستان خمینی شهر در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته است: با اشاره به اینکه اخیراً شایعات زیادی در خصوص فساد مالی در شهرداری در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های غیر رسمی مطرح شده است، از این رو به منظور جلوگیری از توسعه این شایعات به اندازه‌ای که قانون اجازه می‌دهد این پرونده را برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی تشریح می‌کنیم.

دادستان خمینی شهر در گفتگو با فارس نیز اظهار کرد: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر به اتهام جرائم مالی با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد و در این رابطه یکی از کارمندان شهرداری خمینی‌شهر به اتهام معاونت در این پرونده بازداشت شد که پرونده در مرحله مقدماتی قرار دارد و پس از تکمیل تحقیقات توسط بازپرس مربوطه جهت صدور رأی نهایی به دادگاه ارسال می‌شود.

غلامی ادامه داد: در پرونده‌ای مجزا دو نفر از کارمندان بنیاد شهید خمینی‌شهر به اتهام جرائم مالی و جعل بازداشت موقت هستند که این پرونده در دادسرای شهرستان در مرحله تحقیقات و رسیدگی است و پس از تکمیل، جهت صدور رأی نهایی به دادگاه ارسال خواهد شد.

Go to TOP