چاپ خبــر
با حضور مسئولان استانی؛

افتتاح آسفالت هشت روستای محروم فریدونشهر در اولین روز هفته دولت

در اولین روز هفته دولت با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری، طرح آسفالت راه هشت روستای پیشکوه فریدونشهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روز گذشته در اولین روز هفته دولت با سفر مدیر کل راه و شهرسازی استان و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان به فریدونشهر آسفالت راه های آنتنی هشت روستای دهستان پیشکوه این شهرستان به طول 25 کیلومتر افتتاح شد.

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از طریق قیر یارانه ای و از محل اعتبارات شرکت تعاونی دهیاری ها و دفتر امور روستایی استانداری اصفهان به بهره برداری رسید.

فرماندار فریدونشهر در این زمینه گفت: بعد از این طرح با مساعدتی که از محل قیر یارانه ای انجام شد و با قول مساعد معاونین بنیاد مسکن کشور در سفری که به فریدونشهر داشتند طرح زیرسازی و آسفالت 17 روستای محروم شهرستان را با کمک دفتر امور روستایی و از طریق اعتبارات دهیاری ها در دستور کار داریم.

مسئولین استانی دیروز بعد از مراسم افتتاح آسفالت هشت روستای منطقه پیشکوه به پشتکوه دوم فریدونشهر، یکی از محروم ترین نقاط کشور، رفتند تا از روند پیشرفت طرح نوسازی 75 واحد مسکونی در خطر روستای کلوسه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

  1. کارتولي گفت:

    آسفالت هم مگه افتتاح کردن داره !!!

  2. واقعاً زحمت کشیدن
    باعث افتخارکشورن فازبزرگ اشتغال درکوه زاگرس راافتتاح کردن.حیف که یادشون رفت پشت بام خانه عموتقی هم کاهگل شده افتتاح نمایند

  3. نمیخواد که دیگه روستا ها رو اسفالت کنن بیان تو فریدونشهر کوچ نرگس بن بست پروانه رو اسفالت کننن که 100تا نامه بردیم شهر داری ولی پاسخگو نیستند

  4. بنه کمری گفت:

    سه روستای دربند ،بنه کمر وشیخ فاضل در همسایگی فریدونشهررا بعداز 38 سال می خواهند خط هوایی بدهند که دیگه کسی نیاید آنرا کلنگ بزند ودستشان نرسد که روبان را قیچی کنند.

Go to TOP