چاپ خبــر
در سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س)؛

کمک خیرین در تهیه 21 جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند فریدونشهری

خیریه آبشار عاطفه ها با پیگیری فرمانداری فریدونشهر در سالروز زلال ترین پیوند هستی، با اهدای چند قلم اساسی جهیزیه به 21 خانواده نیازمند، مسیر ازدواج 21 زوج جوان را هموار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، معاون فرماندار فریدونشهر امروز در گفتگو با خبرنگار پونه زار از کمک خیرین در تهیه چند قلم اساسی جهیزیه برای 21 خانواده نیازمند فریدونشهری در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) خبر داد.

محمدرضا یوسفی با بیان این که این کمک از طریق خیریه آبشار عاطفه ها و با پیگیری فرمانداری فریدونشهر انجام شد، گفت: این خیریه در ماه گذشته نیز در تهیه 13 جهیزیه برای خانواده های نیازمند مشارکت کرده بود و در شهریور ماه علاوه بر این 21 مورد، در تهیه 10 جهیزیه دیگر نیز مشارکت خواهد داشت.

وی خیریه آبشار عاطفه های فریدونشهر را زیر نظر خیریه آبشار عاطفه های خراسان رضوی عنوان و اظهار کرد: اقلام اهدا شده به خانواده های نیازمند از طرف خیران این خیریه تهیه شده است.

معاون فرماندار فریدونشهر با اشاره این که این امر برای اولین بار در فرمانداری فریدونشهر رخ داده است، تشخیص نیازمندی این خانواده ها را از طریق تحقیقات محلی بیان کرد و گفت: قبل از اهدای کمک به این خانواده ها از دیگر ارگان های خیریه همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استعلام به عمل می آید که این خانواده ها در این رابطه از محل دیگری کمک دریافت نکرده باشند.

یوسفی از کارخانه دستمال کاغذی نسترن فریدونشهر برای حمل جهیزیه ها تشکر کرد و با بیان این که این کمک ها باعث برکت در زندگی و عاقبت به خیری می شود از همه خانواده های فریدونشهری دعوت کرد حتی با تامین هزینه یک وسیله کوچک جهیزیه، بخشی از زندگی و آخرت خود را بیمه کنند.

دفتر خیریه آبشار عاطفه های فریدونشهر واقع در خیایبان امام خمینی(ره)، جنب مسجد جامع فریدونشهر، آماده دریافت کمک های خیریه مردم فریدونشهر است.

انتهای پیام/

  1. خُذْ مِنْ أَمْوالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَ تُزَكِّيهِمْ بِها وَ صَلّ‏ِ عَلَيْهِمْ إِنَّ صَلاتَكَ سَكَنٌ لَهُمْ وَ اللّهُ سَميعٌ عَليمٌ ؛
    ااز اموال آنها صدقه‏اي (بعنوان زكات) بگير، تا بوسيله آن، آنها را پاك سازي و پرورش دهي! و (به هنگام گرفتن زكات،) به آنها دعا كن; كه دعاي تو، مايه آرامش آنهاست; و خداوند شنوا و داناست!

    إِنَّمَا الصَّدَقاتُ لِلْفُقَراءِ وَ الْمَساكينِ وَ الْعامِلينَ عَلَيْها وَ الْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ وَ فِي الرِّقابِ وَ الْغارِمينَ وَ في سَبيلِ اللّهِ وَ ابْنِ السَّبيلِ فَريضَه مِنَ اللّهِ وَ اللّهُ عَليمٌ حَكيمٌ ؛
    مصرف صدقات ( زكات) منحصراً مختص به اين هشت طايفه است : فقيران و عاجزان و متصديان اداره صدقات و براي تأليف قلوب ( يعني براي متمايل كردن بيگانگان به دين اسلام ) و آزادي بندگان و قرض داران و در راه خدا ( يعني در راه تبليغ و رواج دين خدا ) و در راه درماندگان اين مصارف هشتگانه فرض و حكم خداست كه خدا بر تمام حكم و مصالح امور آگاهست .

Go to TOP