چاپ خبــر
بوی ماه مهر؛

آغاز سال تحصیلی بیش از 4500 دانش آموز فریدونشهری/تصاویر

در اولین روز سال تحصیلی 96-1395 در حضور مسئولان شهرستان، زنگ آغاز تحصیل بیش از 4500 دانش آموز فریدونشهری به دست پدر شهید محمود لچینانی به صدا درآمد.

  1. دانشجو گفت:

    باسلام
    یادش به خیراول مهرچقدردوست داشتنی بود مدیرمدرسه ای داشتیم به نام آقای جدیدی که مارااززیرقرآن رد می کرد وباگل وشکلات ویک کادوی مدادخرگوشی که به ما می داد به کلاس می رفتیم وچقدرخوشحال بودیم
    که انگاردنیارابه ماداده باشند .یادش بخیر ازهمین جابرای تمامی معلمان عزیز ومدیرخوبم آرزوی سلامتی
    می نمایم.

    • ما که فقط اول مهر را دوست داشتیم و نه ما ه دیگر را اصلا دوست نداشتیم ولی باز یادش بخیر ما بچه های دهه 50 بودیم عوج انقلاب بعد هم جنگ که بسیاری از معلمان عزیزمان در جریان جنگ به فیض شهادت نائل شدند .شهید ان احمد لاچینانی . شهید پور معراج . شهید محمود لاچینانی . شهید سید سعید انوری . شهید جمال محمد ابراهیمی . شهید رضا یسلیانی . شهید علی محمد رحیمی . شهید ادهمی . که روح همه این عزیزان شاد .یک خاطره از شهید جمال محمد ابراهیمی در اوایل مهر در راهنمایی شریعتی سال 63 13 که ایشان معلم حرفه وفن و برادر شهید بود که فوق العاده خوشتیپ و همیشه معطر بود و همچنین استاد هنرهای رزمی بود و بسیار به بهداشت اهمیت میداد و هر وقت وارد کلاس میشد اول ناخنها و نظافت را میدید یعد درس میداد و بسیار جدی بود و بوی عطر ایشان تا ساعتهای اخر در کلاس و مدرسه میپیچید. که در سال 1365 در عملیات فاو شیمیایی شد وبه فیض شهادت نائل گردید که ما و دوستان در مراسم هفت ایشان که سال سوم راهنمایی بودیم به گلستان شهدای اصفهان رفتیم که روح همه این عزیزان شاد .عزیزان چقدر عمر زود میگزرد 30 سال پیش مثل اینکه همین دیروز بود . بچه های عزیز قدر این روزها را داشته باشید و تلاش کنید که چشم به هم بزنید زود دیر میشود.

  2. ذره بین گفت:

    سلام… یاه دبستان 17 شهریور بخیر. با آن کریدور طویل و آجرهای مربع و نمدار. با آن پنجره های چوبی. یاد آقای جانمحمد کلبعلی آقای مری، آقای مومنی، آقای جانمحمد رحیمی و همه ی معلمان عزیز. یاد بچه های وحدت آباد که می آمدند پشت نرده ها نون کرمانشاه ( کاک) می فروختند، یاد لبوهای عمو جانو ( حرُ) و یاد همه ی خوبی ها بخیر… انشاءالله تمامی دانش آموزان و معلمان گرامی سال تحصیلی خوب و موفقیت آمیزی را شروع کنند.

  3. یادش بخیر سال 1361 اول راهنمایی بودم روز اول مهر 45 نفر تو کلاس داشتیم شلوغ میکردیم که معاون مدرسه داخل شد و یک چک خوابوند تو گوش نفر اول که روی نیمکت اول نشسته بود و همگی نتوقمون برید و این اولین شاخه گلی بود که ماها میگرفتیم ولی باز یادش بخیر چون اینطورهاهم بچه ها نونور بار نمی امدند .

  4. یاد دوران تحصیل به خیر . یاد دبستان 17 شهریور. راهنمایی شریعتی . یاد بچه های همکلاسی بخیر که بعد از تعطیلی اخر ساعت نصف بشترمان به طرف باشگاه میدویدیم تا در زمین سنگلاخی فوتبال بازی کنیم تا هوا تاریک میشد یکسری از بچه ها نیز سگها را به جان هم می انداختند و یکجورایی دلها مون خوش بود با تمام امکانات کم . یاد تیم فوتبال شریعتی و اقای یارمند معلم ورزش و تیم فوتبال اباذر با اقای بهادری معلم ورزششان که رقابت سختی داشتیم بخیر و یاد دو دروازبان تیم شریعتی شهید ذبیح الله مستانی و شهید حبیب الله یو سلیانی بخیر و روحشان شاد . عزیزان راستی راستی پیر شدیم و همه اینها مثل یک خواب تمام شد .

  5. مدرسه جای قشنگی است، در مدرسه انسانیت را باید آموزش داد.. انسانیت انسانیت انسانیت

  6. صبح صادق گفت:

    دوستان فکر می کنید رئیس آموزش و پرورش در هنگام سخنرانی فرماندار و در مقابل این همه دانش آموز با موبایل با کی داره حرف می زنه ؟و چی می گه ؟ این سوال مهر امسال ما باشه مطمئناً جوابها خیلی قشنگ خواهد بود . بعدا با نظر مدیر سایت به بهترین جواب جایزه ای تقدیم می شود

Go to TOP