چاپ خبــر
محرومیت در تیررس سپاه؛

جهاد سپاه برای رفع محرومیت از محروم‌ترین نقطه کشور

قرارگاه محرومت زدایی سپاه به منظور شناسایی اولویت های رفع محرومیت از شهرستان فریدونشهر تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر بعدازظهر امروز با حضور سرهنگ پاسدار حسین انوری، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، و هیئت همراه در فرمانداری فریدونشهر تشکیل جلسه داد.

روند جلسه به سمت احصای نیازمندی ها و محرومیت ها در چهار حوزه زیرساخت، اشتغال و کشاورزی، فرهنگ و بهداشت پیش رفت و به همین منظور چهار کمیسیون مربوطه به طور جداگانه با مسئولان شهرستان تشکیل جلسه داده و اولویت های روستاهای دهستان پشتکوه موگویی را به صورت روستا به روستا مشخص کردند.

در حوزه زیرساخت تامین آب شرب بهداشتی و جاده اولویت های اول غالب روستاها ذکر و در حوزه فرهنگ اولویت با اعزام روحانیون به روستاها و ترویج فرهنگ کتابخوانی بیان شد.

در حوزه اشتغال با توجه به کشاورزی بودن شهرستان، رفع مشکل آب و خاک به عنوان دو عنصر مورد نیاز کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و طرح های تولیدی قابل اجرا در روستاها معرفی و برای اقدامات آتی انتخاب شدند.

ناصر اسدی، فرماندار فریدونشهر، در این جلسه از محرومیت بالای شهرستان فریدونشهر به ویژه در روستاها سخن گفت و بخشی از رفع این محرومیت ها را منوط به توجه ویژه به نیازهای شهرستان در اجرای قوانین دانست.

سرهنگ انوری نیز با بیان این که از درجه بندی 9 گانه، میزان محرومیت فریدونشهر عدد هشت است، این شهرستان را یکی از محروم ترین مناطق کشور خواند که نیازمند کار جهادی است.

در مرحله اول از طرح جدید محرومیت زدایی سپاه پاسداران، 100 نقطه محروم در سراسر کشور به منظور رفع نیازهای اولیه انتخاب شده اند که از این تعداد چهار نقطه در استان اصفهان واقع شده اند که دهستان پشتکوه موگویی فریدونشهر یکی از آن هاست.

انتهای پیام/

  1. ذره بین گفت:

    سلام علیکم… جمع اضداد که میگن همینه.
    محروم ترین شهرستان کشور در برخوردار ترین استان قرار دارد.
    مسوولان استان اصفهان فردای قیامت جواب خدا را چه خواهند داد؟

  2. باسلام
    برنامه ریزی مقدمه هرگونه خدمت رسانی است وباید گفت به حق شهرستان فریدونشهردراستان اصفهان مظلومترین نقاط ومحرومترین شهرستانهای کشوراست،که نیازمبرم به اقدامات جهادی دارد.امیدواریم
    این نشست هاوبرنامه ریزی ها مقدمه ای باشدبرای خدمت رسانی به محرومین جامعه ومخصوصاً این شهرستان محروم.انشاءالله
    دراینجا جاداردحضورارزشمند برادرعزیزمان جناب سرهنگ انوری وسایرهمکاران ایشان ومسئولین خدمتگزارراارج نهاده وازایشان قدردانی نماییم.همچنین ازسایت وزین پونه زارکه صدای رسای محرومیت شهرستان است نهایت سپاس راداریم.

  3. مسئولین شهرستان فریدونشهر
    مردم فعال وقدر شناس روستاهای بنه کمر وشیخ فاضل راکه رهمسایگی شهرمون با محرومیت دست و پنجه نرم می‌کنند را دریابد ونداشتن جاده مناسب برای تردد آنها ما را هم رنج می دهد.

Go to TOP