چاپ خبــر

اولین یادواره شهدای گرجی کشور با حضور فرمانده گروه 55 توپخانه اصفهان برگزار شد/تصاویر

اولین یادواره شهدای گرجی کشور در دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا، فرمانده گروه 55 توپخانه اصفهان، شهردار نجف آباد و قائم مقام معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی در مسجد مهدیه امیرآباد برگزار شد. ایراد سخنرانی، بیان خاطرات دفاع مقدس، شعرخوانی و تجلیل از خانواده های شهدا از برنامه های این یادواره بود.

  1. همشهری گفت:

    بعضی ها هم کاش شهید بشن دیگه
    نخود هر آش شده

  2. جدیدی گفت:

    یادشان ونامشان تا ابد گرامی باد.

  3. یاد شهدا زنده کردن کمترازشهادت نیست :مقام معظم رهبری
    انشاالله که ازادامه دهندگان راه ان عزیزان باشیم اما ببخشید یک سوال؟ چراتوشهرخودمون برگزار نشد؟ اخه میدونی شهدای پرپر ماتوگلستان همین شهرند ،حداقل می شد یه شاخه گل هم روقبراشون گذاشت.
    اینا گفتم چون واقعا به شهدای شهرمون افتخارمی ورزم .به خصوص شهدای غواص .میدونی چرا ؟چون اوازه نام شهدای غواص درهمه جای کشور حتی عراق هم زبانزد خاص وعام هستش براهمین حیفم اومد که نظردادم .

    • دلیل برگزار نشدن این برنامه اینه که در این شهر حتی شهدای گرجی هم غریبند . و در درگیری های قومی که بی معنی هم هست حتی به شهدا هم رحم نمی شه . باور نمیکنید روز های پنجشنبه سری به گلزار شهدا بزنید تا متوجه بشید.

  4. همشهری گفت:

    بله تو هر آشی هست اما افسوس که نتونست تو آش همشهریاش پخته بشه!!

  5. مرحبا گفت:

    آفرین به سایت پونه زار

  6. بنده در این یادواره شهدا حضور داشتم و این برنامه را گرجیان آغچه بوئین میاندشت که اکنون در امیرآباد ساکن هستند استارت زده بودند و حاج آقا مردانی که آغچه ای هستند دبیر برگزاری این جشنواره بود
    در این برنامه از بسیاری از رزمندگان فریدونشهری دعوت به عمل آمده بود و حضور پیدا کرده بودند.

  7. مديريت محترم سايت پونه زار
    با سلام و احترام
    نگاه حذفي در رسانه از نگاه اصحاب رسانه با هر سليقه و بينش، جاي تعجب داره و از اينكه گزارش و تصاوير مجري توانمند و خطيب خوش ذوق همايش شهداي گرجي يعني افتخار ما فريدني ها بويژه گرجيان ايران زمين جناب دكتر محسن ميرمعنا را نمايه نفرموده ايد، خيلي متعج شده ايم. جمعي از فعالان اجتماعي

Go to TOP