چاپ خبــر
در سفر مدیرعامل آبفار استان به فریدونشهر مطرح شد؛

احداث تصفیه خانه آب در خروجی چشمه لنگان برای تامین آب آشامیدنی شهرستان‌های همجوار

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان از احداث تصفیه خانه آب در خروجی چشمه لنگان برای تأمین آب آشامیدنی شهرستان های فریدن و بوئین میاندشت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، صبح دیروز محمدحسین قرائتی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، به شهرستان فریدونشهر سفر کرد تا از طرح های آبفای روستایی این شهرستان بازدید کند.

قرائتی طی این سفر نشستی با حضور ناصر اسدی، فرماندار، و محمدتقی سلمانی فرد، بخشدار مرکزی فریدونشهر، داشت که در آن ضمن بیان گزارش عملکرد چهارماهه محمدرضا یبلویی، مدیر جدید آبفار فریدونشهر، اولویت های این شهرستان برای اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی مورد طرح و بررسی واقع شد.

در این نشست نیترات زدایی از آب روستای سروشجان و اجرای شبکه آب برای روستای مکدین علیا که در حال حاضر آبرسانی به این دو روستا توسط تانکر و به صورت سیار انجام می شود به عنوان مهمترین چالش پیش روی مدیریت آبفای شهرستان مورد بحث قرار گرفت.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست خبر از احداث تصفیه خانه آب آشامیدنی در خروجی چشمه لنگان برای تأمین آب شهرستان های فریدن و بوئین میاندشت در آینده ای نزدیک بود. مسئولان شهرستان در این جلسه تاکید کردند در صورت احداث این تصفیه خانه، آب روستاهایی از مجتمع روستایی برف انبار که دچار مشکل هستند همچون روستای سروشجان از این تصفیه خانه تأمین شود که قرائتی در این جلسه قول تخصیص حدود 20 لیتر بر ثانیه آب خروجی این تصفیه خانه به منظور تأمین آب روستای سروشجان را داد.

abfaresf001

بعد از این نشست مدیرعامل آبفار استان اصفهان به همراه فرماندار و بخشدار فریدونشهر از طرح های انجام شده و در حال اجرای آبفار فریدونشهر در مجتمع روستایی قلعه سرخ بازدید کردند.

انتهای پیام/

  1. باسلام
    این تصفیه خانه قرار است توسط ابفای استان احداث شود پس جرا آبفار مانور میدهد .ضمنا” این آبرسانی به مجتمع قلعه سرخ چقدر است که هرمسئولی می آید افتتاح مکند تا الان ده بار افتتاح شده است این پروِز یکی از پر هزینه ترین پروزهای بود بدون مطالعه بوده و می توانستند از دره دوکشان با هزینه بسیار کمتر اجرا کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  2. محمدرضا گفت:

    واقعا خوشحال میشیم اگه این عمل اتفاق بیفتد و روستاهای شهرستان ماهم از آب شرب سالم برخودار بشن ولی بعید است چند سالی است که مردم فریدن را هم سر کار گذاشتند امیدواریم واقعا این اتفاق میمون بیفتد ولی بعید است. اصفهانی جماعت به غرب استان نظر مساعدی ندارد وآب را فقط برای خودش میخواهد

Go to TOP