چاپ خبــر
چهره های ماندگار مدرسه؛

ابتکار تحسین برانگیز اولین دبستان فریدونشهر/پوستر

از مدیران 67 سال گذشته دبستان شهید احمد لاچینانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، دبستان شهید احمد لاچینانی فریدونشهر با همکاری مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به انتشار پوستری از نام مدیران سال های گذشته این مدرسه و تصاویر موجود از ایشان نمود و عصر دیروز طی مراسمی از تعدادی از این مدیران که در شهرستان حضور داشتند تجلیل به عمل آورد.

در زمان باردهی یک درخت تجلیل از کسانی که در سال های دور و نزدیک آن را آبیاری کرده اند، عمل پسندیده ای است که طی سال های گذشته غالبا به فراموشی سپرده شده و حتی گاهی شاهد آن هستیم که مدیران و رؤسای جدید، مدیران و رؤسای قبلی را زیر سؤال می برند و از کارهای نکرده ایشان سخن می گویند.

%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

از سال 1318 که دبستان دولتی سپهر آخوره تشکیل شد تاکنون 77 سال می گذرد که در این مدت بیش از 27 مدیر، اداره این دبستان را برعهده داشته اند که هم اکنون تنها 15 نفر از ایشان در قید حیات هستند.

انتهای پیام/

  1. با سلام
    کار شایسته وپسندیده ای انجام شده

  2. با سلام این ایده ی زیبا بسیار در خور توجه بود و به تمامی این عزیزان درود می فرستیم و برای شادی روح در گذشتگان از این جمع نیز صلواتی می فرستیم . ای کاش از اولین بانی مدرسه در این شهر مرحوم سیف اله خان یسلیانی هم یادی می شد و عکسی از این مرحوم گذاشته می شد تا جوانان و دانش اموزان با این بزرگوار نیز اشنا بیشتر می شدند . با تشکر

  3. باسلام
    تقدیر ازمروجان علم ودانش درهر جامعه ای شکل گیرد نشان ازپویایی وعظمت آن جامعه است .
    بدینوسیله از مجریان ومبتکران این طرح شایسته نهایت سپاس راباید داشت.ممنون وهزاران بار احسنت برشما.

  4. چگونه می توانم تمام لحظه هایی که چون سرو در مقابلم ایستادی و با شور عشقت مرا سیراب کردی
    جبران کنم جز اینکه بهترین درود ها و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم
    معلمان گرامی جناب آقایان مجتبی قلانی ، آقای حاج ولی اله رستمی ، آقای حبیب اله انوری ،آقای جاودان ،آقای اصلانی ، آقای مری وزنده یاد آقای شاهولایتی وسایر اساتید گرانقدر از شما تشکر میکنم برای هدایت ما و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی
    که ما را از “هیچ” به “همه چیز” رساندی
    شاگرد کوچک شما رحیمی

  5. م.ا گفت:

    از خداوندمنان آرزوی سلامتی برای همه ی معلمان عزیز را دارم.بویزه جناب{آقای ابراهیم یسلیانی} مدیر زحمتکش دبستان شهید احمد لاچینانی

  6. زنده باد زنده باد زنده باد ……..بانی کار را…… امیدوارم برای شهرداری – فرمانداری و اداره آموزش و پرورش و دبیرستان سعدی هم این کار صورت بگیرد.
    در حال کار بسیار تحسین برانگیزی است.

  7. سلام بر تمامی اساتید و معلمان عزیز این شمعهای فروزان هستی . بنده دانش اموز اواخر دهه 50 و اول شصت در این دبستان بودم که هر گاه به شهرستانمان می ایم و معلمین و اساتید عزیزم را می بینم خودم را باز دانش اموزی بیش نمی بینم و از همینجا دست تک تک انان را می بوسم . یاد و خاطره ی استاد اول ابتدائیمان در سال 58 جناب اقای حسنعلی رحیمی را گرامی میدارم و ارزوی سلامتی ایشان و سایر اساتید بزرگوار را از خداوند منان خواستارم و برای اساتید و معلمان در گذشته و معلمان شهید نیز علو درجات از خداوند منان خواهانم.

  8. حال که صحبت از معلم شد جا دارد از زحمات معلم دلسوز ، فداکار ، مهربان ، فرهیخته و ……..کلاس اول ابتدائی سال 1356 جناب آقای عبد الرضا عصاچی تقدیر و تشکر نمایم و صحت و سلامتی برای این بزرگوار و خانواده محترمشان را از خداوند متعال خواستارم .

Go to TOP