چاپ خبــر
روز فریاد علیه استکبار؛

اعلام مسیر راهپیمایی 13 آبان در فریدونشهر

راهپیمایی 13 آبان، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه از گلستان شهدای فریدونشهر آغاز می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار مسیر و زمان راهپیمایی 13 آبان در فریدونشهر را تشریح کرد.

سجاد لاچینانی گفت: 13 آبان به مناسبت دو رخداد به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است: صبح روز 13 آبان 1357، دانش آموزانی که در مقابل رژیم طاغوتی و ظالم شاه راهپیمایی می کردند توسط این رژیم ستمگر به خاک و خون کشیده شدند و 56 شهید دانش آموز در آن روز تقدیم انقلاب اسلامی شد و از آن پس نام «روز دانش آموز» برچسب روز 13 آبان شد؛ دیگر این که در 13 آبان 1358 سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر و اسناد جاسوسی و توطئه آمریکا علیه ملت و کشور ایران فاش شد.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه توطئه های آمریکا طی بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، هر ساله شاهد شور و شکوه بیشتری در راهپیمایی 13 آبان هستیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدونشهر گفت: راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی در فریدونشهر ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 13 آبان، با حضور اقشار مختلف مردم از گلستان شهدا آغاز و بعد از گذر از خیابان شریعتی به مزار شهدای گمنام این شهر ختم می شود.

انتهای پیام/

Go to TOP