چاپ خبــر
نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس:

جانبازان و ایثارگران طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر هستند

اولین مجمع عمومی جانبازان و ایثارگران فریدونشهر با حضور نماینده مردم در مجلس و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روز گذشته با حضور نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فریدونشهر و جانبازان، آزادگان و ایثارگران این شهرستان اولین مجمع عمومی این قشر با هدف بررسی و پیگیری مشکلات ایشان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نماینده جانبازان به بیان مشکلات ایشان پرداخت. مشکلاتی که هم به اجرا نشدن قوانین تصویب شده مرتبط با این قشر برمی گشت و هم به تصویب برخی قوانین به زعم ایشان نادرست. مشکلاتی نظیر یکسان نبودن حقوق، مزایا و هزینه های درمانی و اجرا نشدن قانون پرداخت حقوق.

isargaran950822001

بعد از بیان مشکلات و خواسته های جانبازان، نماینده مردم منطقه پشت تریبون قرار گرفت. اکبر ترکی جانبازان و ایثارگران را طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خواند که با گذشت از جسم و اعضای جسم خود، این واجب الهی را در جامعه پیاده کرده اند و اکنون نیز بیش از بقیه وظیفه ادای آن بر گردن همین قشر است که اگر رها کنند امر به معروف و نهی از منکر را، آن گاه جامعه به سمت انحطاط پیش خواهد رفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جانبازان و ایثارگران را شهدای زنده ای خواند که راه شهادت را پیموده و بازگشته اند و اکنون در جنگی سخت تر از دفاع مقدس قرار گرفته اند؛ جنگ نرم که در آن دشمن پیدا نیست. وی به حیله گری دشمن در کشور اشاره و بیان کرد: به عنوان مثال یکی از موضوعاتی که دشمن تلاش می کند از آن طریق به بدنه کشور نفوذ کند، مطرح کردن بحث توانمندسازی زنان است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس آینده انقلاب را بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب آینده ای روشن بیان کرد و وحدت، آگهی، بصیرت و آمادگی دفاعی را لازمه کنونی کشور در مقابل دشمنان دانست. نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس مَثَل جانباز و ایثارگر را مَثل روزه داری دانست که باید تا اذان مغرب از انجام مبطلات روزه خودداری کند و اگر تمام روز را صبر کرد ولی دقایقی قبل از اذان مغرب چیزی خورد، روزه اش باطل می شود.

isargaran950822002

ترکی مهمترین اقدام مجلس دهم در رابطه با جانبازان و ایثارگران را دایمی کردن مصوبات غیردایمی مجلس در رابطه با این قشر بیان کرد و از ایشان خواست در صورت عدم اجرای قوانین مربوط به ایشان، مراتب را جهت پیگیری انتقال دهند.

وی با اظهار این که سطح رفاه خانواده های شهدا و جانبازان با توجه به مشکلات خاصی که دارند در جامعه پایین است از کسانی که به حقوق این قشر که توانایی زندگی عادی خود را در دفاع از کشور و ملت از دست داده اند، خواست در برابر دریافت حقوق های نجومی و پاداش های آن چنانی اعتراض کنند که تمام حقوق اضافه جانبازان در برابر این مفاسد چیزی به حساب نمی آید.

فرماندار فریدونشهر هم برای دقایقی پشت تریبون قرار گرفت و از لزوم تشکیل مجمع ایثارگران شهرستان به منظور پپگیری حقوق و مطالبات ایشان سخن گفت. ناصر اسدی بخشی از مشکلات جانبازان و ایثارگران شهرستان را متاثر از مشکلاتی دانست که شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کند.

isargaran950822005

وی بیکاری بالا در فریدونشهر را سرمنشأ مشکلات شهرستان بیان و عنوان کرد طبیعتا این مشکل دامن گیر فرزندان جانبازان و ایثارگران در جامعه نیز خواهد بود. نماینده عالی دولت در شهرستان از پیگیری مشکلات جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه سخن گفت.

از حاشیه های این مراسم می توان به استقبال کم جانبازان و ایثارگران شهرستان از این مجمع اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

  1. ازسیبک گفت:

    باسلام
    برادرعزیزم شما یک مثال عملی بزنید که دراین چند سال چه قدم موثری برای اشتغال 50 درصد بیکاران مظلوم شهرستان فریدونشهربرداشته اید به خدا شما مسئولید فقط تکیه برصندلی ریاست نیست ازعاقبت خود بترسید.

  2. آقای پشت پرده پونه زار از گزارش وشیوه ی بیان و کیفت کار معلوم است چقدر مریض احوال سخن رانده ای گ به قول مولانا گر توبهتر میزنی بستان بزن

Go to TOP