چاپ خبــر
در سالروز تأسیس بسیج مستضعفین؛

دعوت از تولیدکنندگان شهرستان برای حضور در فروشگاه اقتصاد مقاومتی

فروشگاه محصولات بومی و ملی با هدف حمایت از اقتصاد شهرستان و تولید داخلی در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) فریدونشهر افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، به مناسبت هفته بسیج فروشگاه محصولات بومی و ملی با هدف حمایت از اقتصاد شهرستان و تولید داخلی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) فریدونشهر افتتاح می شود و محصولات آن از فردا شنبه 6 آذرماه به مدت یک هفته با تخفیف ویژه عرضه خواهند شد.

img_1349_001

این حوزه مقاومت بسیج از همه تولیدکنندگان شهرستان دعوت به عمل آورده است تا محصولات خود را در این فروشگاه عرضه نمایند. لذا علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد می توانند به حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) واقع در جنب ساختمان آتش نشانی مراجعه کنند.

این حوزه مقاومت بسیج همچنین از همه مردم شهرستان فریدونشهر دعوت به عمل آورده است از صبح فردا ضمن بازدید از این بازارچه، محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه تهیه کنند.

  1. آذرم گفت:

    روستای شیخ فاضل با تولید 2نمونه سیب درختی و 6 نمونه بادام و پر هلو وپر سیب وسه نمونه آلوجه و نخود وکشک وپنیردر نمایشگاه حضور پیدا کرده است

  2. بابا احمدی گفت:

    سلام
    درراستای اقتصاد مقاومتی (جهاد اقتصادی )، این کار معقولانه وبجا یی است
    وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَىٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ َ
    ﻭ ﺍﮔﺮ ﺍﻫﻞ ﺷﻬﺮﻫﺎ ﻭ ﺁﺑﺎﺩﻯ ﻫﺎ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﻣﻰ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﭘﺮﻫﻴﺰﻛﺎﺭﻯ ﭘﻴﺸﻪ ﻣﻰ ﻛﺮﺩﻧﺪ ، ﻳﻘﻴﻨﺎ [ ﺩﺭﻫﺎﻯ ] ﺑﺮﻛﺎﺗﻰ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺁﻧها ﻣﻰ ﮔﺸﻮﺩﻳﻢ ،
    اما کاش این کار را زمان برداشت محصول، اطلاع رسانی می شد تا تولیدکنندهای بیشتری در این جهاد اقتصاد شرکت می کردند واین برکات را در معرض عموم مردم قرار می دادند، تاانگیزه ی برای اشتغال زایی جوانان وترغیبی برای مهاجرت معکوس واحیای روستاها ی توانمندو ﺗﻠﺎﺵ ﺑﺮﺍﻯ ﺭﻭﺯﻯ ﺣﻠﺎﻝ، (ﻟﺘﺒﺘﻐﻮﺍ ﻣﻦ ﻓﻀﻠﻪ) می شد.

Go to TOP