چاپ خبــر

دانشمندانی که اعتقاد به وجود خداوند نداشتند، وجود خدا را اثبات کردند

شواهد علمی نشان می‌دهد که جهان توسط یک هوش قوی ایجاد شده است و علم اثبات می‌کند طراحی جهان کاملاً هوشمندانه بوده است؛ دانشمندانی که پیش از این اعتقاد به وجود خداوند نداشتند با بیان این حقیقت، وجود خدا را اثبات کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از خبرگزاری سینا، Your News Wire نوشت: علی‌رغم ادعاهایی که توسط کافران جهان با صدای بلند، بیان می‌شد مبنی براینکه خدایی در جهان وجود ندارد، اکنون دانشمندان با شواهد علمی، بیان می‌کنند که جهان توسط خداوند ایجاد شده است؛ برای اولین بار، هزاران نفر از دانشمندان این ادعا را اثبات کردند که جهان از «هیچ» به وجود آمده است.

آیا علمی که همواره براساس عقل و شواهد، موضوعی را تائید و دین و مذهب را تقبیح می‌کرده است؛ می‌تواند وجود خدا را اثبات یا رد کند؟ آیا دانشمندان توانسته‌اند تصویر ویدیویی از خالق جهان بگیرند که اخیرا می‌گویند این جهان خدایی دارد؟

Your News Wire از زبان دانشمندانی که به تازگی بار دیگر زبان به اعتراف گشوده‌اند، می‌نویسد: در واقع شواهد علمی نشان می‌دهد که جهان توسط یک هوش قوی ایجاد شده است و علم اثبات می‌کند طراحی جهان کاملا هوشمندانه بوده است .

در سال 2004، آنتونی فلو، فیلسوف انگلیسی و معروف‌ترین کافر جهان، به قدر کافی شجاع بود که قبول کرده سالها اشتباه می‌کرده است؛ او پس از بررسی آخرین تحقیقات علمی، اعلام کرد که نوع خاصی از هوش باید وجود داشته باشد که جهان را بتواند خلق کند؛ خلاصه، وی براساس شواهد علمی، وجود خدا را ثابت کرد.

در سال 2015، یک تصویری که توسط تلسکوپ‌های ناسا گرفته شده، حدس و گمان‌های زیادی را به وجود آورد که «خداوند» در 17 هزار سال نوری قبل نیز کشف شده بوده است.

اخیرا، میچیو کاکو، فیزیکدان نظری در سیتی کالج نیویورک، که به عنوان یکی از معروف‌ترین توسعه دهندگان نظریه ریسمان انقلابی String Theory شناخته شده است توضیح می‌دهد چگونه تمام ذرات، رشته‌ها را مرتعش می‌کنند و چگونه این رشته‌ها، از طریق فضا و تعامل با یکدیگر، پیدا شده‌اند؛ اما شواهدی دیگر وجود دارد که یک نیروی دیگری که «حاکم بر همه چیز است» این جهان را اداره می‌کند. 

شانس معنا ندارد، جهان توسط «خداوند» اداره می‌شود

وی اینگونه نتیجه گیری کرده‌ است که «ما در جهانی زندگی می‌کنیم که توسط قانون‌های بسیار هوشمندانه طراحی شده است»؛ باور کنید که هر چیزی که می‌گوئیم در این جهان، شانسی است، اصلا معنا ندارد؛ برای من پُرواضح است که ما بر روی کُره‌ای زندگی می‌کنیم که توسط قوانینی اداره می‌شود که یک هوش جهانی آن را به وجود آورده است نه اینکه از روی شانس بوجود آمده باشد؛ آخرین نتیجه‌ای که می‌توان گرفت اینست که «خداوند، یک ریاضی دان کامل است».

  1. ناشناس گفت:

    سلولی ک تشکیل دهنده هر چیزی می تواند باشداز چه نیرویی برای کامل شدن استفاده میکند

    سر منشاء این نیرو کجاست؟؟؟

  2. ناشناس گفت:

    اولین باره میپرسم

Go to TOP