چاپ خبــر

مخترع جوان رودانی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی مخترعان جهان شد+تصویر

دکترمنصور فرهادی جوان نخبه رودانی در مسابقات جهانی اختراعات موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی جهان شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از رودان نیوز، دکترمنصور فرهادی، مخترع نخبه و جوان با ساخت دستگاه آشکار ساز حریق هسته ای باشرکت در مسابقات جهانی در کشور کره جنوبی موفق به کسب  نقره و عنوان نائب قهرمانی این مسابقات شد.

منصور فرهادی در گفت گوی تلفنی از کره جنوبی با خبرنگار  رودان نیوزدر خصوص قهرمانی در مسابقات مخترعان جهان اظهار کرد: مسابقات اختراعات جهان از طرف فدراسیون جهانی مخترعان با حضور ۳۲ کشور بزرگ دنیا و ششصد شرکت کننده در کره جنوبی برگزار گردید.

وی افزود: تیم های روسیه، چین، آمریکا،کره جنوبی، لهستان از جمله شرکت کنندگان در این مسابقات بودند که در شاخه هسته ای کشور روسیه  مقام اول را کسب و بنده به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در جایگاه دوم و نائب قهرمانی را به خود اختصاص داده ام.

این جوان نخبه و مخترع هرمزگانی در پایان با تشکر از کلیه کسانی که دراین موفقیت او را یاری نموده اند خاطر نشان کرد: از زحمات پدر، مادر و همسرم و همچنین تمامی دوستان عزیزم و نمایندگان محترم مجلس از حوزه بندرعباس آقایان آشوری،هاشمی تختی و مرادی و همچنین برخی از مدیران استانی ، مدیر کل محترم منابع طبیعی ،شهردار محترم بندرعباس و اعضای شورای شهر بندرعباس،و مدیر عامل محترم مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران جهت همکاری جهت کسب این موفقیت تقدیر و تشکر می کنم و این مدال  ناقابل را به مقام معظم رهبری پیشکش می کنم.

گفتنی است دکتر منصور فرهادی دارای دکترای فیزیک هسته ای است که در سال ۹۴ موفق به ساخت دستگاه آشکار ساز حریق هسته ای شد که نمونه این دستگاه تا به حال در جهان ساخته نشده است.

Go to TOP