چاپ خبــر
اسفنانی خبر داد:

فعالیت بزرگترین واحد پرورش مرغ گوشتی کشور در چادگان

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین واحد پرورش مرغ گوشتی کشور توسط برادارن شمس در این شهرستان فعالیت می کند.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرنگار مهر، محمد علي اسفنانی پیش از ظهر امروز، در جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چادگان خواستار سرمایه گذاری سرمایه گذاران در بخش های کشاورزی و دامداری در این شهرستان شد و گفت: شهرستان چادگان ظرفیت بالایی در حوزه های دامداری، کشاورزی، طیور و آبزیان دارد.

نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر و چادگان در ادامه از بازسازی 23 رشته قنات و همچنین اجرای بیش از 16 کیلومتر کانال آب رسانی به مزارع شهرستان چادگان خبر داد.

وی همچنین در ادامه تصریح داشت: بزرگترین واحد پرورش مرغ گوشتی کشور توسط برادارن شمس در این شهرستان فعالیت می کند.

حبيب الله معتمدي ، فرماندار شهرستان چادگان، نیز از راه اندازی اداره تعاونی روستایی شهرستان خبر داد و گفت: این تعاونی می تواند بازویی توانمند برای جهاد کشاورزی شهرستان چادگان باشد.

در پایان این مراسم با حضور احمدصفی معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي جهاد کشاورزی استان اصفهان، از زحمات محمد زمان احمدی، مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان چادگان، قدردانی شد و بختیار حاجتی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی چادگان معرفی شد.

Go to TOP