چاپ خبــر

اعزام یگان‌های واکنش سریع ارتش به منطقه رزمایش نزاجا

در اولین مرحله از رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ۴ نزاجا, یگان‌های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور به مناطق عملیاتی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تسنیم، در اولین مرحله از رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) 4 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران, یگان‌های واکنش سریع از سایر مناطق جغرافیایی کشور به مناطق عملیاتی منتقل شدند.

امیر سید کمال پیمبری سخنگوی رزمایش نزاجا در این باره گفت: نمایش تحرک, کارآمدی و ارتقای آمادگی یگان‌ها در پاسخ به نیازهای عملیاتی و هر نوع تهدید و همچنین تمرین طرح و آموزش‌های تخصصی از امروز در مناطق مختلف رزمایش به اجرا گذاشته شد.

امیر پیمبری تصریح کرد: ارزیابی آمادگی یگان‌های عمل‌کننده در حوزه تحرک تاکتیکی و جابه‌جایی سریع, انتقال تجربه و توانایی‌های مدیریت رزم نوین به فرماندهان جوان در رده‌های فرماندهی و ستادی, کاهش زمان عکس‌العمل نیروها به تهدیدات و به‌کارگیری سامانه‌های دفاعی جدید از جمله اهداف این رزمایش است.

وی تأکید کرد: رزمایش محمد رسول‌الله(ص) 4 در منطقه راهبردی جنوب شرق کشور و در وسعتی بیش از 220 هزار کیلومترمربع و با شرکت یگان‌های مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با محوریت قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.

Go to TOP