چاپ خبــر

تکذیب خبر صدا و سیما، باز شدن گردنه کلوسه بعد از هشت روز صحت ندارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر خبر صدا و سیما مبنی بر بسته بودن هشت روزه گردنه کلوسه بعد از بارش های اخیر را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روز گذشته خبری در کانال تلگرامی خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان منتشر شد مبنی بر این که راه فریدونشهر به دهستان پشتکوه دوم در گردنه کلوسه، هشت روز به علت بارش برف بسته بوده و بعد از هشت روز بازگشایی شده است در حالی که در همان روز بارش برف محسن مقدسی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار از باز بودن این گردنه سخن گفته بود.

این مسأله را که به شکلی نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی راهدارها و مسئولان شهرستان در شرایط سخت منطقه است، مجددا از مقدسی جویا شدیم. وی با بیان این که تنها در روز پنجشنبه به علت کولاک شدید گردنه کلوسه بسته شد، گفت: بلافاصله بعد از کم شدن شدت کولاک و بارش برف، ماشین آلات راهداری دست به کار شده و مسیر دهستان پشتکوه دوم به فریدونشهر را بازگشایی کردند. مقدسی از حضور خود در گردنه کلوسه بلافاصله بعد از بارش ها سخن گفت.

bazgoshayi-kelose_001

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونشهر با اظهار این مسأله که تدابیر لازم برای روبرو شدن با بارش های سنگین در منطقه اندیشیده شده است، گفت در هنگام بارش ها سه راهدارخانه شهرستان به طور فعال و شبانه روزی اقدام به بازگشایی مسیرها خواهند کرد.

زمستان های سخت، مناطق صعب العبور، پراکندگی و وسعت شهرستان از جمله عللی است که کار راهداری در شهرستان فریدونشهر به ویژه در فصل زمستان را با دشواری های خاص خود روبرو کرده است که توجه ویژه مسئولان استانی در تأمین ماشین آلات و اعتبار مورد نیاز را می طلبد.

گردنه کلوسه فریدونشهر در جاده روستایی فریدونشهر به دهستان پشتکوه دوم قرار دارد که سال هاست با بارش هر برفی به سبب بادگیر بودن و کولاک های شدید بسته می شود و هنوز مسئولان برای آن چاره ای نیاندیشیده اند.

انتهای پیام/

  1. خسته نباشید زحمتکشان بی ادعا

  2. شهروند گفت:

    خدمات اداره راه فریدونشهر قابل تقدیر است خسته نباشید.

  3. ناشناس گفت:

    خدمتگذاران راهداری واقعا خسته نباشید امیداست مردم و مسولان قدر شما را داشته باشند خداوند به شما خیر عطا فرماید

  4. تشکر میکنیم از آقای رحیمی راننده بلدوزر کردنه گلوسه که شبانه روز زحمت میکشه

  5. علی گفت:

    آقای مقدسی خسته نباشید . یک سوال فنی از شما دارم . آیا نمی شود محدوده ای از گردنه کلوسه که هر ساله مسدود می شه و هزینه های بسیار زیادی صرف باز کردن آن میشه ، مسقف کرد؟ مثلا تعدادی از سوله های بتونی پیش ساخته (که قبلا برای پناهگاه استفاده می کردند ) را بدنبال هم چید و حالت تونل مانند ایجاد کرد؟

Go to TOP