چاپ خبــر
در پیست اسکی فریدونشهر؛

نتایج مسابقات اسکی آلپاین انتخابی استان اصفهان

مسابقات اسکی آلپاین مارپیچ کوچک انتخابی استان اصفهان امروز در همه رده ها و در دو بخش آقایان و بانوان در پیست اسکی فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسابقات اسکی آلپاین برای انتخاب اعضای تیم اسکی آلپاین استان اصفهان امروز در رشته مارپیچ کوچک در پیست اسکی فریدونشهر، تنها پیست اسکی مسابقات این استان، برگزار شد.

نتایج این مسابقات که با حضور رستم کلهر، مربی سابق تیم ملی، و بیژن احمدپور، رئیس هیئت اسکی استان فارس، انجام شد از قرار زیر است:

?نونهالان آقایان
نفر اول: ارسلان رفوگران، نفر دوم:آرین خودسیانی، نفر سوم، پارسا زمانی

?نوجوانان آقایان
نفر اول: حامد عطایی، نفر دوم: کوروش هاشمی، نفر سوم: آرمان رحیمی

?جوانان 1 آقایان
نفر اول: مهدی عطایی، نفر دوم: مهدی اسفنانی(علیرضا)، نفر سوم: مهدی اسفنانی(سردار)

?جوانان 2 آقایان
فرزاد یسلیانی(این رده تنها یک شرکت کننده داشته است)

?بزرگسالان آقایان
نفر اول: محمدامین رفیعی، نفر دوم: فرشید عطایی، نفر سوم: رضا میرمعنایی

?نونهالان بانوان
نفر اول: مهشید توازیانی، نفر دوم: شیما میرمعنایی، نفر سوم: پردیس زمانی

?نوجوانان بانوان
نفر اول: مریم زارع، نفر دوم: رویا اسفنانی

?جوانان بانوان
نفر اول: آناهیتاپارسا، نفر دوم: ناهید حسینی

?بزرگسالان بانوان
نفر اول: میترا رحیمی، نفر دوم: میترا هاشمی، نفر سوم: فریبا رحیمی

نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشور راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/

  1. ممنون از پوشش خوب پونه زار.عالی بود.با آرزوی موفقیت برا ی بچه های فریدونشهر

  2. محمدامین گفت:

    تبریک میگم به نفرات اول
    عالی بودید

  3. محصول بیش از 10 سال حضور اسکی در استان و شهرستان و میلیاردها تومان هزینه برای آن قاعدتا این نباید باشه تا زمانی که مسئولین به فکر درامد از پیستن و از ورزشکار حمایتی نمیشه اوضاع البته روز به روز بدتر هم میشه این خبرا با دوتا خبر دیگه فدراسیون ببینید .
    1 – به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، جشنواره استعدادیابی اسکی استان فارس عصر امروز(سه شنبه) با حضور سید عبدی افتخاری ریاست فدراسیون اسکی در سالن دستغیب شیراز و در حضور بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان وعلاقه مندان به این رشته ورزشی برگزاری شد.
    2 – جشنواره استعدادیابی اسکی استان به همت هیات اسکی استان تهران در پیست اسکی دربندسر برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، جشنواره استعدادیابی اسکی استان تهران با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون اسکی، مدیریت پیست اسکی دربندسر، شمار زیادی از خانواده ها و همچنین اهالی رسانه در پیست اسکی دربندسر برگزار شد.
    در این جشنواره بیش از 300 کودک اسکی باز رشته آلپاین و همچنین اسنوبرد زیر نظر مسئولین استعدادیابی این جشنواره از جمله علی ساوجی قهرمان اسبق اسکی ایران، علیداد ساوه شمشکی سرمربی تیم ملی آلپاین، حسین ساوه شمشکی کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران و مصطفی میرهاشمی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
    تا زمانیکه هدف پول دراوردن بیشتر و خدمت مالی بهتر به سرمایه گذاران و سهامداران باشه ورزش و ورزشکار و استعدادیابی و قهرمان پروری و … به حاشیه میره و فراموش میشه چیزی که تو این چند ساله شاهد بودیم و کماکان ادامه داره .

  4. همشهری پرتلاش گفت:

    شرکت کنندگان و مقام آوران تبریک . احسنت و هزارآفرین . امیدوارم که در مسابقات کشوری هم موفق باشید و نام فریدونشهر بام ایران در کشور و جهان همراه با درخشش باشد . سایت پونه زار ممنون از زحماتت و خسته نباشید .

  5. ناشناس گفت:

    با ارزوی موفقیت روز افزون ورزشکاران فریدونشهری و البتهبا ارزوی حمایتهای مسولین وبا ارزوی پایان بخشیدن. به دلواپسی بیهوده برای بلند ترین پیست اسکی کشور…انشاا…

Go to TOP