چاپ خبــر

شهادت مأمور فریدونشهری ناجا در درگیری با سارق مسلح

مأمور فریدونشهری گشت کلانتری 17 اصفهان در درگیری مسلحانه با سارق بانک مسکن ملاصدرا به ضرب گلوله به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با ایمنا گفت: ساعت 8:32 امروز سارق مسلحی با ورود به بانک مسکن شعبه ملاصدرا واقع در خیابان پروین، اقدام به سرقت مسلحانه کرده و به بیرون از بانک فرار می کند.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: سارق پس از خروج از بانک با ماموران گشت کلانتری 17 مواجه شده و اقدام به تیراندازی می کند.

وی اظهار کرد: هنگام سرقت، بانک مراجعه کننده زیادی نداشته و تعداد کمی هم که حضور داشتند، خوشبختانه صدمه ای ندیدند اما سارق مبلغ نامشخصی از بانک برداشت کرده که تعیین میزان سرقت شده در حال بررسی است.

پس از این حادثه، استوار مهدی محمدی یکی از درجه داران ناجا که در درگیری مجروح شده بود، توسط مردم به درمانگاه ثامن انتقال داده می‌شود اما در درمانگاه به شهادت می‌رسد؛ روابط عمومی اورژانس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، این خبر را تائید کرد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، از ساماندهی یگان‌ها برای جلوگیری از متواری شدن سارق از اصفهان خبر داد.

گفته می‌شود سارق حدود 45 سال سن دارد و با خودروی پژو پارس سفید رنگ متواری شده است.

منابع آگاه در گفت‌وگو با فارس موضوع دستبرد به ماشین حمل پول خزانه را رد کرده و اعلام شده سرقت قبل از حضور ماشین حمل پول صورت گرفته است.

استوار دوم شهید مهدی محمدی اهل روستای دهسور شهرستان فریدونشهر و در کلانتری 17 اصفهان(هفتون) مشغول به خدمت بوده است. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز بعد از طی مراحل قانونی، متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می‌شود.

Go to TOP