چاپ خبــر
توسط نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت؛

طرح حقوق عقب افتاده هفت ماهه کارگران وزارت راه در استیضاح آخوندی

ترکی در سخنرانی در دفاع از استیضاح وزیر راه و شهرسازی حقوق عقب مانده هفت ماهه کارگران این وزارتخانه را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در جلسه استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، گفت: در پرداختی های وزارت راه و شهرسازی در حالی که معاونین وزارتخانه دریافت خودشان را به موقع دارند، کارگران قراردادی بیش از هفت ماه است که حقوق نگرفته اند.

اکبر ترکی در بخشی از سخنان خود گفت: ظاهرا قرار نیست به حرف های ما گوش بدهند، کما اینکه قبلا هم گوش نکردند، اما ما ملت و نمایندگان ملت را مخاطب خود قرار دادیم.  وی اظهار کرد: در برابر استیضاح می گویند دو سه ماه بیشتر باقی نمانده در حالی که هفت ماه تا پایان کار این دولت فرصت است و یعنی با این تفکر از الان تا شهریور آینده ما نباید بر دولت نظارت داشته باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: می گویند آقای آخوندی در قسمت هوایی کار کرده است، در حالی که نمایندگان متوسط تأخیرها و مشکلات خطوط هوایی را هم بررسی کنند که چه وضعی پیدا کرده است؟

ترکی به پیامک های شرکت های خصوصی تابع وزارت راه و شهرسازی برای نمایندگان اشاره کرد و تصریح کرد: این پیامک ها اثبات رابطه بازی در وزارت راه و شهرسازی است. وی تاکید کرد: وزارت راه از شرکتی حمایت می کند که مدیریت خط ریلی تبریز-مشهد که دچار حادثه شد را بر عهده داشت و اکنون هم مسئول مترو اصفهان است و در آن جا هم بارها مشکلات اساسی به وجود آورده است تا جایی که قطارهای مترو گاهی در صفحه مانیتورینگ ناپدید می شوند.

انتهای پیام/

  1. بنه کمری گفت:

    ایشان پیامک های در خواستی مردم در حوزه ی خودش را جواب نمی دهد

  2. آقای به اصطلاح دکتری که منطقه فریدن را به قهقرا خواهد برد.

  3. این م بعد عمری یه حرف زد اونم به ضرر فریدن

  4. اس گفت:

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به
    کارتون ادامه بدین

  5. فارسی گفت:

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

Go to TOP