چاپ خبــر
با حضور 100 اسکی باز حرفه ای؛

برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی کشور در پیست اسکی فریدونشهر

مسابقات اسکی قهرمانی کشور با حضور اسکی بازانی از 12 استان کشور از روز یکشنبه در پیست اسکی فریدونشهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در گفتگو با پونه زار از برگزاری مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور در تنها پیست استاندارد استان اصفهان خبر داد.

محمود یسلیانی با بیان این که این مسابقات در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان1 و جوانان 2 برگزار می شود، از برگزاری این مسابقات تنها در بخش آقایان با حضور 100 اسکی باز حرفه ای از 12 استان کشور سخن گفت.

وی افزود: این مسابقات از هشتم تا یازدهم اسفند ماه با همکاری ادارات و ارگان های شهرستان فریدونشهر برگزار می شود و در این مدت پیست اسکی فریدونشهر، تنها در نوبت بعد از ظهر میزبان گردشگران خواهد بود.

رئیس هیئت اسکی استان با اشاره به شرایط فنی پیست اسکی فریدونشهر، شیب زیاد این پیست را فاکتور خوبی برای محک زدن مهارت اسکی بازان دانست و از آمادگی پیست اسکی فریدونشهر برای میزبانی این مسابقات سخن به میان آورد.

یسلیانی همچنین اضافه کرد به علت مصادف بودن روز پنجشنبه هفته جاری با سالگرد شهادت حضرت صدیقه زهرا(س)، بنا بر مصوبه ستاد هماهنگی پیست اسکی فریدونشهر این پیست در روز پنجشنبه 12 اسفند تعطیل است.

فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب استان اصفهان است و به لحاظ کوهستانی و برف گیر بود در فصل زمستان یکی از مهمترین مراکز گردشگری زمستانی در مرکز کشور است.

Go to TOP