چاپ خبــر
از ۲۰ آذر در استان اصفهان صورت می‌گیرد:

اجرای طرح امداد و نجات زمستانه با بکارگیری ۹۰۰ نفر امدادگر

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان شروع اجرای طرح امداد و نجات زمستانه را از ۲۰ آذرماه اعلام کرد و از به کارگیری ۹۰۰ نفر امدادگر هلال احمر در این طرح خبر داد.

به گزارش پونه زار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حیدرعلی خانبازی اظهار کرد: این طرح با مشارکت جمعیت هلال احمر پلیس راهنمایی ورانندگی ناجا، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی در کلیه شهرستان‌های استان از ۲۰ آذرماه لغایت ۲۰ اسفندماه اجرا می گردد.

وی افزود: معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان با همکاری ۲۶ شعبه و دفتر نمایندگی هلال احمر در شهرستانها و مهیا نمودن ۳۷ پایگاه امداد و نجات جاده ای، امدادونجات کوهستان، امداد و نجات ساحلی و هوایی در نقاط خطرخیز استان آمادگی کامل را جهت پاسخگویی به حوادث احتمالی خواهد داشت.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: در این طرح ۹۰۰ نفر نجاتگر به استعداد یک فروند بالگرد، ۴۴ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودروی نجات ، ۲۲ ست نجات هیدرولیک بکارگیری خواهند شد.

خانبازی خاطر نشان کرد: از اهم فعالیت‌های پایگاه‌های امداد و نجات زمستانه می‌توان به ارائه خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان ناشی از حوادث جاده ای کوهستان و محیطی، اسکان آسیب دیدگان ناشی از حوادث و درراه ماندگان ناشی از بارش‌های جوی و همچنین انتقال مصدومین ناشی از حوادث به مراکز درمانی اشاره کرد.

Go to TOP