چاپ خبــر
با پایان یافتن مهلت ثبت نام؛

ثبت نام 286 کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فریدونشهر

کاندیداهای متقاضی شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فریدونشهر در حالی به 286 نفر رسید که از 48 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات، تعداد کاندیداهای ثبت نامی 16 روستا به حدنصاب نرسیده و انتخابات در آن روستاها برگزار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مناطق عشایری شهرستان فریدونشهر با پایان یافتن مهلت ثبت نام تا ساعت 24 دیشب، به 286 نفر رسید که از این تعداد 237 کاندید برای شوراهای روستایی و عشایری، 29 کاندید برای شورای شهر فریدونشهر و 20 کاندید برای شورای شهر برف انبار ثبت نام کرده اند.

روستاهای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان فریدونشهر 48 روستا عنوان شده است که طبق آمار کاندیداهای ثبت نامی، تعداد ثبت نام کنندگان برای 16 روستا کمتر از حدنصاب بوده و بنابراین 16 روستا فاقد شورای مستقل در پنجمین دوره شوراهای اسلامی خواهند بود.

کاندیداهای زن ثبت نام کننده در این دوره انتخابات برای شهر فریدونشهر سه نفر، برای شهر برف انبار دو نفر و برای شوراهای روستایی چهار نفر بوده است و میزان تحصیلات ثبت نام کنندگان شامل 181 نفر با سواد خواندن-نوشتن، 31 نفر دیپلم، 17 نفر فوق دیپلم، 50 نفر لیسانس و هفت نفر فوق لیسانس است.

از میان 286 ثبت نام کننده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی تعداد 54 نفر در دوره قبل حضور داشته اند.

دوم اردیبهشت ماه نتیجه بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان به کاندیداها اعلام شده و شکایت ها در صورت وجود تا 17 اردیبهشت بررسی و اسامی کاندیداهای نهایی در این تاریخ اعلام می شود.

طی هفت روز نام‌نویسی در استان اصفهان 9 هزار و 899 نفر برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند. انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

  1. باعرض شادباش سال نو
    بفرمائید تجدیدی های دوره های قبل هم ثبت نام کرده اند یاخیر؟

  2. مقدسی گفت:

    سلام لطفا اسامی و ویژگی ها و سوابق افراد ثبت نام کرده را نیز اعلام نمایید

  3. سلام لطفا اگر مقدور است تعداد کاندیدی که ثبت نام کرده اند را با تفکیک روستا ذکر فرمایید
    مثلا :فلان روستا Xکاندید

  4. روستای بُن ِ کمر 16 نفر برای شورای روستا ثبت نام کردند????????????
    که نشان دهنده فعال بودن در عرصه انتخابات وتوجه به آبادی در روستا می باشد?????????

Go to TOP