چاپ خبــر

اصفهان در بحث اعتبارات بودجه‌ای در ردیف بیست و نهم قرار دارد

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه به موقع لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس زمینه‌ای برای رفع نواقص این لایحه و تصویب آن در مجلس است .

به گزارش پونه زار  به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی گفت : اینکه دولت بنا دارد لایحه بودجه سال 93 را سر وقت به مجلس ارائه نماید، جای تشکر دارد و نشان می‌دهد دولت بنای همکاری با مجلس را گذاشته که این موضوع در راستای رفع مشکلات مردم تأثیر به‌سزایی دارد.

وی اظهار کرد: در شرایطی که بودجه سر وقت به مجلس ارسال شود، فرصت کافی برای تصویب آن و رفع معایب و نواقص آن وجود دارد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان اصفهان یک استان ویژه است که به دلیل ظرفیت‌های خاص فرهنگی، تاریخی، علمی، صنعتی، تنوع قومی – فرهنگی و حتی جغرافیایی باید مورد توجه خاص قرار گیرد .

وی افزود: استان اصفهان از حیث برخی درآمدها در رده دوم کشور قرار دارد، اما در بحث اعتبارات بودجه ای در ردیف بیست و نهم و یا سی‌ام کشور قرار دارد و این نشان می‌دهد در تقسیم بودجه به استان اصفهان بی‌عدالتی صورت گرفته است.

اسفنانی ادامه داد: آنچه که استحقاق استان اصفهان باشد و پرداخت نشود، سبب می‌شود تا دستگاه‌های اجرایی مجبور شوند برخی از اقدامات خود را متوقف کنند و یا آن را محدود نمایند که ضرر آن متوجه مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: در این زمینه گذشتگان بی‌تقصیر نبوده‌اند و حالا باید پاسخ این سئوال را بدهند که وقتی یک استان می‌توانست تا این حد درآمدزایی داشته باشد، چرا در جذب سرمایه‌های ملی ضعیف عمل کرده‌اند.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلساتی که سال گذشته با رئیس مجلس، رئیس‌جمهور سابق و رئیس‌جمهور فعلی داشته‌ایم این موضوع را اعلام کردیم و آقای روحانی نیز قول بررسی داده‌اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بتوانند در کمیسیون بودجه و تلفیق حضوری فعال داشته باشند و پیشنهاد‌هایی را در زمینه تغییر برخی ردیف‌ها و اقداماتی در راستای افزایش اعتبارات استانی داشته باشند.

Go to TOP