چاپ خبــر
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان:

سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در اصفهان پیش‌بینی شده است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، احمدرضا ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فردا هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان اصفهان نظر خود در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را به هیات نظارت استان اعلام می‌کنند، اظهار داشت: هیات نظارت استان اصفهان نیز پس از یک روز بررسی و در روز دوم اردیبهشت ماه نظر هیات‌های نظارت شهرستان را به کاندیداها اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه کاندیداهایی که نسبت به رای هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها در خصوص رد صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند در بازه زمانی سه روزه شکایت خود را به هیات نظارت استان اصفهان اعلام کنند، تصریح کرد: زمان اعتراض کاندیداها از سه تا ششم اردیبهشت اعلام شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات  ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهرستان، ۵۰ بخش، ۱۰۷ شهر و ۱۳۱ دهستان در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز تنها در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۲۴۵ شعبه اخذ رای در استان اصفهان پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: در حوزه شهری دو هزار و ۱۴۵ شعبه، در سطح روستاها یک هزار و ۵۹ شعبه و در بخش عشایری نیز ۴۲ شعبه پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: ۷۰ هزار نیروی اجرایی و ۱۵ هزار نیروی امنیتی در برگزاری سه انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه در استان اصفهان فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

Go to TOP