چاپ خبــر

دستگاه CT اسکن تازه خریداری شده فریدن، فعلا کار نمی کند!

از مسئولین شبکه بهداشت و درمان انتظار می رفت که قبل از ورود دستگاه ابتدا ساختمان آن را تهیه می کردند تا دستگاه در شرایط خوبی قرار بگیرد و با توجه به این که این دستگاه بسیار حساس می باشد، باید در درجه دمای مناسب قرار بگیرد که مانند دیگر دستگاه های سی تی اسکن هنوز شروع به کار نکرده خراب نشود.

به گزارش پونه زار به نقل از  پایگاه تحلیلی خبری فریدن، پس از سال های طولانی که مردم از نبود دستگاه سی تی اسکن رنج می برند و به خاطر نبود این دستگاه مردم با وجود شرایط سخت مالی و مسافت طولانی باید به مرکز استان مراجعه می کردند.

این بهانه ای بود تا مسئولین را به فکر خرید یک دستگاه سی تی اسکن بیاندازد، بی پولی دولت و رقم بالای قیمت دستگاه که شرایط را سخت تر می کرد تلاش های فرماندار جهت پیگیری این موضوع بالاخره به نتیجه رسید و این دستگاه طی مراسمی رونمایی شد.

بعد از گذشت این که دستگاه وارد بیمارستان شهید رجایی شد، مشکل ساختمان عامل مهمی بود که هر لحظه همه را نگران می کرد.

بنابراین از مسئولین شبکه بهداشت و درمان انتظار می رفت که قبل از ورود دستگاه ابتدا ساختمان آن را تهیه می کردند تا دستگاه در شرایط خوبی قرار بگیرد و با توجه به این که این دستگاه بسیار حساس می باشد، باید در درجه دمای مناسب قرار بگیرد که مانند دیگر دستگاه های سی تی اسکن هنوز شروع به کار نکرده خراب نشود.

متاسفانه با توجه به این که اکنون کسی در شهرستان آشنایی یا نحوه طرز استفاده با این دستگاه را ندارد وجود دستگاه در شهرستان مشکلی را برطرف نمی کند و مردم باید همواره به دیگر شهر ها جهت رفع مشکل خود مراجعه کنند.

امیدواریم که هرچه زودتر پروژه ساختمان سی تی اسکن که با مشارکت مردم عملیات ساخت و ساز آن شروع شده است با توجه به این که تمام هزینه ها را مردم و عوامل شهرستان پرداخت نموده اند عاقبت بیمارستان تخصصی غرب استان را پیدا نکند و هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

Go to TOP