چاپ خبــر
خدمات علمی مؤسسه رزمندگان:

آخرین کنکوریار مؤسسه آموزشی-علمی رزمندگان در فریدونشهر برگزار شد

طرح آیه‌های تمدن با بهره‌گیری از راهبرد ایجاد فضای رقابتی–حمایتی در سطح نخبگان و تلاش‌گران نوجوان و جوان، دانش‌آموزان تحت پوشش طرح را به سمت رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری هدایت می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، آخرین آزمون کنکوریار مؤسسه علمی-آموزشی رزمندگان در سال تحصیلی 95-96 روز گذشته در دانشگاه پیام نور فریدونشهر برگزار شد. این مؤسسه در سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان مشمول اقدام به برگزاری شش تا 10 جلسه آزمون حضوری و چهار جلسه آزمون مجازی و برای کلیه دانش آموزان منطقه، یک آزمون مجازی برگزار کرده است.

مؤسسه علمی آموزشی رزمندگان در سال تحصیلی 95-96 در شهرستان فریدونشهر به 143 دانش آموز تحت عنوان طرح آیه های تمدن خدمات علمی مستمر ارائه کرده است و طرح آیه‌های تمدن با بهره‌گیری از راهبرد ایجاد فضای رقابتی–حمایتی در سطح نخبگان و تلاش‌گران نوجوان و جوان، دانش‌آموزان تحت پوشش طرح را به سمت رتبه‌های تک رقمی کنکور سراسری هدایت می کند.

برگزاری جلسات مشاوره با بهره گیری از مشاوران برجسته و صدور کارنامه مشاوره ای با ذکر نقاط ضعف، تحویل کتب کمک درسی به مشمولان طرح، برگزاری 12 جلسه جمع بندی کنکور مقدماتی سوم دبیرستان و اردوی شش روزه جمع بندی دروس اختصاصی برای فراگیران پیش دانشگاهی، تشویق دانش آموزان برتر و اختصاص «پشتیبان» برای ارتباط بیشتر بین دانش آموز و مؤسسه و هدایت دانش آموز به سمت رشد علمی از جمله خدمات مؤسسه علمی رزمندگان است.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    اخرش چی؟؟

  2. ناشناس گفت:

    باتقدیر و تشکر که در جهت افزایش توان علمی دانش آموزان تلاش و کوشش می کنید

Go to TOP