چاپ خبــر
یادداشت/ محمد عباسی

۲۰ دلیل برای رای دادن به رئیسی

محمد عباسی وزیر اسبق ورزش طی یادداشتی ۲۰ دلیل برای رای دادن به رئیسی را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مهر، محمد عباسی وزیر اسبق ورزش طی یادداشتی ۲۰ دلیل برای رای دادن به رئیسی را مطرح کرده است.

۱. بسیار سالم و صادق است. در تمام مسئولیت هایی که داشته اند حتی یک نقطه ی مبهم و خاکستری هم در کارنامه ی ایشان وجود ندارد.

۲. شجاع، عاقل و زیرک است. قدرت ایستادگی در مقابل زور و ظلم را دارد. حوادث مهم و سرنوشت سازی در راه است که مدیری شجاع، نترس و با تدبیر را می طلبد. نه کسانی که مرعوب ِآمریکا باشد.

۳. افکارش به ارکان نظام اسلامی نزدیک است و این هماهنگی قدرت قوّه ی مجریه را دوچندان می کند. زاویه ی بین ارکان مهم نظام و ریاست جمهوری به پیشرفت کشور آسیب می زند.

۴. دارای افکاری منظم و سیستماتیک است. شخصیتی متمایز، سرآمد و موفّق داشته ذهن سیستماتیک مدیریتی او تصمیماتش را همه جانبه نگر و مصمم خواهد کرد.

۵. ریشه های فساد در طبقات میانی مدیران جامعه را می شناسد. باندها و زد و بندها را به هم می زند.

۶. به خوبی دریافته است که «ایران، فقط تهران نیست» باید قدرت و امکانات را  به شهرستان ها برد. تا استعدادهای همه کشور به حرکت درآید. اشتغال و رونق کسب و کار را جدی گرفته است.

۷. فقر چشیده و سختی کشیده است. با لایه هایی پایین جامعه زندگی کرده است. دستگیری از محرومان برایش اولویت جدی و خدشه ناپذیر است.

۸. با انرژی و سرحال است. جوان ترین کاندیدا است. به جوان گرایی اهتمام جدی دارد. این روحیه مدیرانی جوان، باتجربه و ورزیده را در بدنه ی دولت قرار خواهد داد. به شایسته سالاری به معنی واقعی کلمه التزام دارد. می تواند دامنه ی تنگ و حصارِ سخت ِ مدیرانِ تکراری ِ خسته و فرسوده را بشکند.

۹. اهل تحول است. پارادایم مدیریتی کشور و روش های متحوّل ساختن آن را به خوبی می شناسد. بدلیل حضور موفق در ساختارهای کشور از جمله بازررسی کل کشور با اکثر مشکلات، ملاحظات و محذورات اجرایی کشور آشناست. هم درد را می شناسد و هم درمان را

۱۰. مودب و متین است. اهل تهمت و کنایه و بداخلاقی نیست. با دوستان و مخالفینش برخوردی احترام آمیز دارد.   منتقدان و نخبگان جامعه دیگر زبان ناسزا، دشنام و الفاظی چون بی شناسنامه، کاسب و … نخواهند شنید.

۱۱. همانقدر که مودب و متین است، جدی و مصمم است. وقتی با سنجیدن جوانب امور به تصمیمی می رسد، اسیر هجمه ها و فشارها نمی شود. با کسی تعارف ندارد. بر روی مصالح نظام و کشور با هیچ فرد و گروهی معامله نخواهد کرد.

۱۲. رونق کسب و کار در جامعه ایران، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان دغدغه اصلی اوست.

۱۳. متواضع و دلسوز است. خودش را عقل کل نمی داند. در سوابقش بکارگیری مشاورین فعال، هوشمند و کارآمد بخوبی مشهود است.

۱۴. منافع نظام، کشور و مردم را بر همه چیز ترجیح می دهد. نه منافع یک حزب و گروه خاص. روحیه ی باندی و گروهی ندارد. پس اسیر دست سهم خواهی گروه ها و احزاب سیاسی نمی شود.

۱۵.افتخار شاگردی شهید مظلوم آیت الله بهشتی را دارد سابقه علمی حوزوی و دانشگاهیش معتبر است نه مانند آن ها که مدرک شان را با تقلّب و کپی کردن کتاب دیگران گرفته اند.

۱۶. اشداء علی الکفار است در عین اینکه رحماء بین مومنین. مانند کسانی نیست  که لبخندشان تنها با آمریکایی ها و اذنابشان باشد و اخم و چهره در هم کشیدن شان با مومنین و مستضعفین جامعه.

۱۷. نگاهی انقلابی، اسلامی و آزادمنشانه به مساِئل اجتماعی دارد. فعالیت علمی و اجتماعی همسرشان نشان می دهد که به حضور مومنانه و فعال زنان در جامعه اعتقاد عملی دارد

۱۸.. روحیه ی ایثار و فداکاری در راه اسلام و انقلاب دارد. ساده زیست و مردم دار است

۱۹. فقیه و حقوقدان است. مبانی اعتقادی اش قوی و در فهم  قانون توانا و پیگیر و در اجرای آن مصرّاست.

۲۰. مخاطرات راه را می داند. بخوبی می فهمد که عدّه ای ممکن است بی شرمانه حرمت شکنی کنند. می دانستند که دست برد زنندگان بر بیت المال متحد با سر سپرده های خارجی  علیه ایشان جنجالی به پا خواهد کرد. می دانستند که رقیب ایشان به هر شکل و شیوه ی ممکن برای پیشبرد اهدافش اقدام خواهد کرد. شعبده ی شیاطین را می شناسد سینه ای پر از اسرار دارند، ولی مراقبند که مردم را نگران نکنند. برای ایران و انقلاب اسلامی به این عرصه پا نهادند. پس یاریش کنیم.

  1. من هم100 دلیل برای رای دادن به روحانی دارم . بنویسم در این صفحه قرار می دهید؟

  2. ایران گفت:

    100دلیل نمی خواد برو یخچال خونه تون راببین ، ازخواهرت بپرس که چرابااین سن وسال ازدواج نکرده ،ازخونه عموت بپرس که چرابچه هاش بیکارن ،ازته کوچه تون ازاون روفتگر بازنشسته بپرس چقدرحقوق میگیره ،ازهمکلاسیهات هم بپرس کدومشون خونه دارن وازدواج کردن و……….
    تازه دختروزیر هم که بیکاره ،صفدربیچاره هم که ورشکست شده که حقوقش راکم دادن ……آره

  3. حسین گفت:

    مردم جواب دادند

  4. یعنی چهار سال پیش هیچ کدام از این مشکلات نبود.همه ازدواج کرده بودند هیچکس بیکار نبود حقوقها بالا بود همه همکلاسیها خونه داشتن شغل پر درامد و خیلی راحت داشتن ازدواج موفق و و …….. هیچکام از بچه های عزیزدردانه ها تو کار واردات کالا نبودن قاچاق نبود اعتیاد نبود دزدی استغفراله تن فروشی معاذاله بیکاری ابدا شغل فراوان پارتی بازی وجود نداشت فقر و ………..وقتی خودت از هر لحاظ تامینی و مزه هیچکدام از موارد ذکر شده را نچشیدی . و از لحاظ عقل و چشم و گوش نابینا و کر هستی و فقط راحتی خودت را از …..می طلبی لطفاساکت باش و نظر نده .اگرنمی دانی و درک کافی نداری احتمالا روز واقعه زیاد مواخذه نشوی ولی اگر می بینی که و سکوت کرده ای و فقط وفقط رفاه خود و هم پالکیهایت برایت مهم است و دین و دنیایت در انها خلاصه می شود بدا به حالت و دنیایت چه اینجا و چه در ان دنیا . شاید هم با تمسخر بگویی ای با با کدام دنیا ؟/؟

Go to TOP