چاپ خبــر

فتح‌الله‌زاده: شرمنده‌ بازيکنان تيم هستم

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد هرچند بازيکنان چيزي نمي‌گويند اما شرمنده آنها هستم.

به گزارش پونه زار و به نقل از ورزش سه :

 علي فتح‌الله‌زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال در مرحله رفت يک چهارم نهايي قهرمانان آسيا، گفت: خيلي‌ها مي‌گفتند تيم تايلندي ضعيف است اما آنها سه بازيکن اسپانيايي و چند بازيکن از ژاپن و ساير کشورها داشتند، آنها يک تيم فرا ملي بودند. ما هيچ اختلافي نداريم همه در استقلال همدل هستيم امروز نه تنها من بلکه کفاشيان و تاج هم به اردوي استقلال آمدند. همچنين از تماشاگران ممنون هستم که حضور 95هزار نفري داشتند و رکورد زدند.

وي افزود: از بچه‌هاي تيم شرمنده هستم درست است آنها چيزي نمي‌گويند اما به عنوان بزرگتر تيم به خاطر اينکه دستم خالي است، ناراحتم. اميدواريم تکليف وزارت ورزش هرچه زودتر مشخص شود و حقي که مجلس براي ما مشخص کرده حداقل نصفش را به ما بدهند. امروز 95هزار هوادار همدل به ورزشگاه آمدند و توانستيم با کمک يکديگر نتيجه بگيريم.

مديرعامل استقلال در مورد اختلاف سليقه‌ها با امير قلعه‌نويي عنوان کرد: سليقه‌ها هميشه متفاوت است. گاهي اين اختلاف سليقه‌ها دوستانه و گاهي مغرضانه است. همه چيز بين من و امير قلعه‌نويي دوستانه است، سالها با هم کار کرديم و تمام توانمان را مي‌گذاريم تا ستاره سوم را به دست بياوريم.

وي در مورد اينکه آيا با يکديگر قهر هستند اظهار داشت: ما قهر نيستيم گاهي بعضي چيزها مطرح مي‌شود که مي‌گويند اختلاف وجود دارد اما اگر ما اختلاف داشتيم آيا مي‌توانستيم با اين بي‌پولي تيم را به اينجا برسانيم. اختلاف سليقه هست اما اختلاف عقيدتي بين ما وجود ندارد.

Go to TOP