چاپ خبــر

گودرزی: استقلال و پرسپولیس روزهای موفق‌تری پیش رو دارند/ با این روند فوتبال حرفه‌ای ضربه نمی‌خورد

وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس سرمایه ملی و فرهنگی ورزش کشور هستند و وزارت ورزش و جوانان با نهایت دقت و حساسیت اعضای هیات مدیره را انتخاب می‌کند و بر نحوه کار حامیان مالی نیز نظارت جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، وزیر ورزش در پاسخ به سئوالی در مورد اعلام نشدن اسامی هیأت مدیره استقلال گفت: در این مورد مشکلی نداریم و تنها دلیل تاخیر همان دقتی است که باید در انتخاب حامی مالی و همینطور هیات مدیره قوی و کارآمد داشته باشیم.

وی افزود: این دو تیم سرمایه ملی و فرهنگی ورزش کشور هستند و وزارت ورزش و جوانان با نهایت دقت و حساسیت هیات مدیره را انتخاب می کند و بر نحوه کار حامیان مالی نیز نظارت جدی دارد.

گودرزی تأکید کرد: بزودی وضع استقلال هم مانند پرسپولیس مشخص می‌شود و خیال هواداران راحت باشد و قول می دهم استقلال و پرسپولیس روزهای موفق تری پیش رو داشته باشند.

گودرزی با اشاره به اهمیت این دو باشگاه برای دولت تدبیرو امید گفت: اصلاح نابسامانی های گذشته بخصوص در موارد مالی کاری ویژه و با ریسک بالا بود که به لطف خدا و بدون واهمه از تهدید برخی افراد ذی نفع شروع کردیم و خوشبختانه مردم ، نمایندگان مجلس و بسیاری از دلسوزان نظام و کشور از این روند خشنود هستند و مطمئن باشید هدف وزارت ورزش و جوانان و مجموعه دولت اعتلای فوتبال و قرار گرفتن آن در مسیر صحیح است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: من این نوید را می دهم با روندی که آغاز شده نه تنها فوتبال حرفه ای ضربه نخواهد خورد بلکه همه چیز در یک فضای شفاف و اصولی پیش خواهد رفت و سرمایه های ملی به جای اینکه نصیب گروه و یا افراد خاصی شود با حساب و کتاب هزینه خواهد شد که نتیجه آن بهبود اوضاع فوتبال و البته رضایت مردم و هواداران این رشته خواهد بود.

گودرزی درباره تیم ملی و حمایت وزارت ورزش و جوانان از این تیم گفت : با توجه به تاکیدات جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، تیم ملی فوتبال ایران در این زمان برای ورزش ما اولویتی غیرقابل انکار است و به رغم برخی محدودیتهای مالی، همه گونه حمایتی از تیم ملی در دستور کار وزارت است و امیدوارم در جام جهانی برزیل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، شایستگی های فوتبال ایران را همراه با فرهنگ و منش پهلوانی ایرانیان به نمایش بگدارند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبتهای خود به تدوین قانون ورزش پرداخت و گفت: در حال حاضر تدوین لایحه پیشنهادی قانون وزارت ورزش و جوانان مراحل نهایی را طی می‌کند، تا بتوانیم آن را در هیئت دولت مطرح و به مجلس ارائه دهیم و این قانون بتواند به نیازها وانتظارات جامعه ورزش و امور جوانان پاسخ دهد.

Go to TOP