چاپ خبــر

پیروزی آبی‌پوشان در آخرین مسابقه نیم فصل اول / استقلال قهرمان نیم فصل نشد

استقلال تهران با یک گل ملوان بندر انزلی را شکست داد.

به گزارش پونه زار؛ استقلال تهران مسابقه عقب افتاده خود مقابل ملوان را امروز در ورزشگاه آزادی برگزار کرد. این بازی از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر بود که به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

استقلالی ها در این مسابقه انگیزه قهرمانی نیم فصل را داشتند و می دانستند در صورتی که با تفاضل دو گل حریف گیلانی خود را شکست دهند، از نظر امتیاز و تفاضل گل با پرسپولیس برابر می شوند و به خاطر گل های زده بیشتر، صدرنشین خواهند شد. اما استقلالی ها با وجود اینکه ملوان را بردند، نتوانستند دومین گل را به این تیم بزنند تا قهرمانی نیم فصل به پرسپولیس برسد.

در نیمه اول این مسابقه استقلال با انگیزه کار می کرد و در دقیقه 30 حنیف عمران زاده موفق به باز کردن دروازه ملوان شد. این گل روی ارسال از کناره ها و ضربه سر حنیف عمران زاده به ثمر رسید. مسابقه در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم با اینکه استقلالی ها قصد زدن دومین گل را داشتند تا به قهرمانی نیم فصل هم برسند، اما ملوان اجازه نداد دروازه اش مجددا باز شود و بازی با همان تک گل حنیف عمران زاده به پایان رسید. حالا استقلال تهران با 27 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده و می تواند در نیم فصل دوم جدی‌تر به قهرمانی فکر کند.

Go to TOP