چاپ خبــر

فوری! زایمان طبیعی زن روستایی در یکی از خیابان‌های فریدونشهر+عکس

یک زن باردار روستایی در حالی که برای زایمان پیاده در حال رفتن به سمت بیمارستان بود در یکی از خیابان های فریدونشهر فرزند خود را به دنیا آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، صبح امروز یک زن میانسال اهل روستای بهرام آباد در حالی که مطلع شده بود زمان زایمانش فرا رسده است، در حال رفتن به سمت بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) فریدونشهر، در خیابان زایمان کرد.

وی با مینی بوس فاصله چند ساعته این روستا تا مرکز شهرستان را طی کرده و پس از رسیدن به فریدونشهر، پیاده عازم بیمارستان بود که در راه به علت خستگی و فشار در گوشه پیاده رو جلو شهرداری فریدونشهر نشسته و متوجه شده بود زمان زایمانش است.

این زن وقتی کسی را برای کمک نیافته بود پشت دیوار شهرداری رفته و فرزند خود را به دنیا آورده بود که در همان حال یک رهگذر خانم نیز رسیده و به وی کمک کرده و با اورژانس 115 تماس گرفته بود.

بعد از زایمان این زن روستایی آمبولانس 115 رسیده و بچه و مادر را که در سلامت کامل و وضعیت طبیعی به سر می بردند به بیمارستان حمل کرده بود.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    …و خداوند بهترین حافظان است…

  2. این خبر بیشتر باعث ننگ مردم فریدونشهر است دوست عزیز!
    من واقعا برای مردم این شهر متاسفم
    بسیار ناراحت شدم. مردم فریدونشهر این قدر از اخلاق انسانی بدور شدند که یک همشهری شان ببخشید * در خیابان وضع حمل می کند و مردم آن شهر نیز …. .

    • مرضیه گفت:

      در آن لحظه چون اول صبح بوده خیابان خلوت بوده و کسی متوجه ایشان نشده بود، وگرنه آخر سر هم یک خانم گرجی متوجه ایشان شده و این زن و نوزادش را به بیمارستان رسانده است

  3. پروین گفت:

    سلام وباعرضی خسته نباشدچون همه چیزگران بود نتوانست ماشین بگیرت مجبور بود پیاده بیاید بزرگ ها هم در ماجرا مقصرند باتشکر

  4. تازه 4سال گذشته واین خدمات تا 4سال دیگر ادامه خواهد داشت وازطرفی دیگر درعذابیم که دولت گذشته ای هم وجود ندارد پس نوازندگان بنوازند

  5. حسین گفت:

    از این به بعد اگه کسی زمین خورد دولت مقصر است و مسئولین
    دولت روحانی زایمان زنان را رایگان کرده و هزینه 115 هم رایگان است
    البته میدونم نظرم منتشر نمیشه

  6. رضا گفت:

    سالی که نکوست از بهارش پیداست.
    این از روز اولش مطمئنا تا آخرش هم این دروغها ادامه خواهد داشت. دفترچه بیمه روستاییان هدیه دولت امید هیچ جای ایران اعتبار ندارد.

  7. ناشناس گفت:

    حالا اگه ریسی ریس جمهور میشد اون زن خودشا به بیمارستان میرسوند؟؟؟ معلومه هنوز میسوزه!!!

  8. پرستار گفت:

    حسین عزیز تو خودت میدونی وهمه هم میدونند پس چرامغلطه؟
    هزینه سزارین درهفته گذشته دریکی ازبیمارستانهای اصفهان هشت میلیون شده پس چرا ؟
    بله زایمان طبیعی به دلیل تشویقی مشکل جمعیت رایگان شده .شما دیگه چرا؟و…….

  9. ناشناس گفت:

    ایا اگه ریسی رای میاورد ان زن در بیمارستان زایمان میکرد؟!!!؟؟معلومه هنوز اثر سوزش باقیه!!!!

  10. اگه رئیسی هم رئیس جمهور میشد همین اتفاق می افتاد ولی فعلا این از نتایج دولت بی عرضه روحانی است. اگه این زن هم از 4 در صدی ها بود هشت میلیونی زایمان می کرد. این بدبختیها نتیجه حکومت سرمایه داران و زیاده خواهان این کشور بعد از انقلاب است. این زالوها در دولت رئیسی هم نفوذ می کردند فرقی نمی کند چه کسی رئیس دولت باشد. ولی ملت نتوانست دولت را تربیت کند جلوشان را رها کردند و آنها هم از هیچ خیانتی دریغ نکردند. سخن امام علی که ملتها شایسته حکومتی هستند که دارند. یه ملت بی بخار یه حاکمی میخواد قلدر و دزد. و یه ملت فهمیده و حق طلب حاکمی می خواهد حق طلب و عادل. خیلی ساده خلایق هرچه لایق! و انسانهای دربدر و بد بخت هم به فکر سوزش و میزان آن خواهند بود آقای ناشناس واقعا لیاقتت همین دولت سالمندان است. که در آن سنگها را بسته اند و سگها را آزاد کرده اند. جوانان فرهیخته را به بند کرده اند و پیران خرف سرمایه دار را به کار بسته اند. * نوش جانتان خود را به کوچه علی چپ بزنید و لذت ببرید!

    • حسین گفت:

      دوست خوبم باید بگم به نظر جمعی 41 میلیون نفر احترام قائل شو ضمنا خانم محترمی که رفته بیمارستان خصوصی هشت میلیون داده چه ربطی به دولت داره میرفت بیمارستان فریدونشهر البته اگر به قول شما جزو چهار درصدی ها نبوده
      دولت روحانی را اکثرا تایید کردند در انتخابات لطفا اقلیت محترم کنار بیایید
      تخریب را کمتر کنید البته جز این کار هنری ندارید
      بیمارستان فریدونشهرم اگه مرحوم هاشمی نبود مسکن خالی از سکنه مهر شده بود
      ضمنا هزینه سزارین در بیمارستان دولتی مثل فریدونشهر در حالت عادی با دفترچه تامین اجتماعی حدود صد هزار و تامین درمان شصت هزار است
      انصاف نشانه عقل است

  11. نام نام خانوادگی گفت:

    بابا میگیرنت

Go to TOP