چاپ خبــر
با ارزیابی پایگاه های کشور؛

کسب رتبه چهار پایگاه امداد هلال احمر فریدونشهر در رتبه‌بندی پایگاه‌های امدادونجات کشور

پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر فریدونشهر موفق به کسب رتبه چهارم کشور در ارزیابی پایگاه های امداد و نجات کشور شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، جمعیت هلال احمر کشور با توجه به ضرورت بهینه سازی و ساماندهی وضعیت موجود پایگاه های امداد و نجات کشور در قالب آمایش سرزمینی و ارتقای سطح عملکرد پایگاه ها برای ارائه خدمات امداد و نجات و افزایش رضایتمندی جامعه طرح رتبه بندی پایگاه ها را اجرا کرد که پایگاه امداد و نجات هلال احمر فریدونشهر در این رتبه بندی با کسب امتیاز 94.8 در بین پایگاه های امداد و نجات کشور موفق به کسب رتبه چهار و در بین 36 پایگاه جاده ای استان موفق به کسب رتبه دوم شد.

این رتبه بندی با بررسی سختگیرانه 100 پارامتر برای هر پایگاه امداد و نجات بین شهری انجام شد که تمام موضوعات هر پایگاه همچون سطح آموزش، نظم، نیروها و غیره را مورد ارزیابی قرار می داد که بررسی امکانات و تجهیزات، تعداد و تخصص امدادگران، سرعت و توان پاسخگویی امدادگران، امکانات اداری، امکانات رفاهی، امکانات اضطراری، امکانات خودرویی، آماده به کار بودن تجهیزات هیدرولیکی و پنوماتیکی و هم پوشانی پایگاه ها بخشی از این پارامترها بود.

این طرح که از تابستان 1394 آغاز شده بود، برای اولین بار در کشور انجام شده و قرار است معیار تصمیم گیری هایی از قبیل تخصیص اعتبار و بودجه و امکانات باشد.

پایگاه امداد و نجات بین شهری فریدونشهر در کریدور اصلی اصفهان-اهواز و در مجاور روستای ازونبلاغ واقع بوده و پاسخگوی نیاز امدادی تعداد زیادی از مسافرین این مسیر به ویژه در ایام تعطیلات است.

این پایگاه امدادی تنها مرکز امدادرسانی هلال احمر شهرستان فریدونشهر با وسعت 216 هزار هکتار است که این مسأله در کنار دلایل متعدد دیگر لزوم احداث پایگاه امداد و نجات کوهستان را در مناطق پیشکوه یا پشتکوه این شهرستان را گوشزد می کند.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    با تبریک به ریاست محترم هلال احمر فریدونشهر اقای موسوی و سایر کارکنان زحمت کش

  2. حامد فاضلی گفت:

    تبریک به کلیه نجاتگران زحمتکش و جناب آقای موسوی و جدیدی و همکاران زحمتکششون

  3. ضمن تبریک به رییس محترم هلال احمر و همکاران سختکوش و علاقمند، برای همگی آرزوی توفیق داشته و یاد مرحوم افراسیاب موحدی ( افرا ) از مربیان و امدادگران علاقمند و خستگی ناپذیر را گرامی میدارم

  4. موسوی گفت:

    با سلام ضمن قدردانی از زحمات تمامی نجاتگران بالأخص آقایان وحيدجديدالاسلام.مهدی رفیعی.یعقوب لاچيناني که زحمات بی شائبه در ارتقاء و کارآمدی پایگاه امداد جاده ای ازونبلاغ داشته اند.

  5. جدیدی گفت:

    باسلام
    کسب این موفقیت رابه همه عزیزان امدادگر تبریک عرض می نمایم.

  6. علی گفت:

    با تشکر از زحمات نجاتگران مهدی ملیانیان، سعید اصلانی، شهرام قلانی، وحید موسوی و بهنام خوچیانی و کلیه نجاتگران

Go to TOP