چاپ خبــر
رئیس کمیته امداد فریدونشهر خبر داد؛

جذب 120 حامی برای ایتام و خانواده‌های فریدونشهری طرح محسنین در شب‌های قدر

در شب های قدر 120 یتیم و خانواده مشمول طرح محسنین در شهرستان فریدونشهر به حمایت خیران و نیکوکاران درآمدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از جذب 120 حامی برای ایتام و خانواده های با سرپرست از کار افتاده خبر داد.

سیدمصطفی انوری با بیان این که 90 درصد این حامیان غیربومی و از طریق برنامه «ماه عسل» شبکه سه سیما به کمیته امداد فریدونشهر معرفی شده اند گفت: از این حامیان بعد از شرکت در طرح محسنین این برنامه، شماره تماس گرفته می شود و این شماره تماس در اختیار مراکز کمیته امداد شهرستان ها قرار می گیرد که ما بعد از تماس با این شماره ها حدود 110 حامی از استان های مختلف همچون یزد و کرمان برای ایتام و خانواده های مشمول این طرح جذب کردیم.

وی همچنین عنوان کرد: حامیانی نیز از اهالی همین شهرستان از طریق پایگاه های کمیته امداد در مراسم لیالی قدر و نماز جمعه در این طرح شرکت کرده و حمایت مالی از تعدادی از ایتام را برعهده گرفتند.

رئیس کمیته امداد فریدونشهر با بیان این که پرداخت ماهیانه 30 هزار تومان، برای بسیاری از خانواده ها و مردم فریدونشهر امکان پذیر است که می تواند آینده یک یتیم را رقم بزند و یا خانواده ای را از فقر و نداری و مشکلات در پی آن نجات دهد، از مردم فریدونشهر خواست به شکرانه نعمت سلامتی و سرمایه ای که خداوند در اختیارشان قرار داده و برای دفع بلا از خانواده خود از طرح اکرام ایتام حمایت کرده و با در نظر گرفتن مبلغی به صورت ماهیانه از حداقل یک یتیم پشتیبانی کنند.

انوری با اشاره به محدودیت اعتبارات و بودجه کمیته امداد برای برطرف کردن نیازهای ضروری خانواده های تحت پوشش، اظهار کرد: برای تأمین هزینه ای ضروری و حیاتی تعدادی از خانواده های نیازمندتر فریدونشهر، طرح بهشت با همکاری رسانه رسمی شهرستان، پونه زار، در فضای مجازی کلید خورد.

وی تشریح کرد: در این طرح تلاش شد تا این خانواده ها و نیازمندی هایشان با حفظ کرامت و عزت نفس ایشان به مردم معرفی شوند تا در این شب های خاص، که برترین شب های سال هستند و عمل در این شب ها بالاتر از انجام عمل از هزار ماه است، تحت حمایت مالی خیرین و نیکوکاران قرار گرفته و بخشی از مشکلات مالی ایشان برطرف شود.

رئیس کمیته امداد فریدونشهر گفت: خیرین می توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت 6037991899711117 به نام کمک های امانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونشهر واریز نمایید و یا برای شرکت در طرح اکرام ایتام و یا طرح محسنین با شماره تلفن های 09139720616 و 57594585-031 تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/

Go to TOP