چاپ خبــر
مسئول نمایندگی دفتر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فریدونشهر:

اولویت پرداخت تسهیلات اداره کار به مشاغل پشتیبان است

حسینی با بیان این که اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با مشاغل با اشتغال زایی 15 نفر است، گفت: مادامی که درخواست پرداخت وام از این طرح ها باشد، به طرح های مستقل تسهیلات پرداخت نخواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسئول نمایندگی دفتر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فریدونشهر در گفتگو با پونه زار در رابطه با خبر منتشر شده مبنی بر پرداخت تسهیلات اشتغال زایی توسط این اداره توضیحاتی ارائه داد.

علی حسینی با بیان این که پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این اداره در دو حالت طرح های مستقل یک نفره و یا طرح های پشتیبان با اشتغال زایی 15 نفر انجام می شود گفت: به دلیل محدودیت اعتبارات و بودجه اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی با طرح های پشتیبان است و مادامی که درخواست پرداخت وام از این طرح ها باشد، به طرح های مستقل تسهیلات پرداخت نخواهد شد.

وی اظهار کرد: این تسهیلات به صورت وام قرض الحسنه با نرخ سود چهار درصد خواهد بود و برای طرح های پشتیبان به شرط اشتغال زایی 15 نفر تا سقف 750 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

مسئول نمایندگی دفتر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فریدونشهر ادامه داد: میزان تسهیلات مشاغل خانگی مستقل 50 میلیون ریال است.

انتهای پیام/

Go to TOP