چاپ خبــر
طبق مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در فریدونشهر تشریح شد

راهپیمایی روز قدس در فریدونشهر ساعت 11:30 دوم تیرماه از محل گلستان شهدا آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مردم فریدونشهر روز جمعه دوم تیرماه همراه با مردم آزاده دیگر نقاط کشور و جهان به خیابان ها آمده و در برابر ظلم استکبار جهانی از مظلوم دفاع می کنند.

سرگرد پاسدار ابراهیم اسدی، مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر و عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، در این رابطه در گفتگو با پونه زار گفت: طبق مصوبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی روز قدس در فریدونشهر رأس ساعت 11:30 از گلستان شهدا آغاز شده و بعد از عبور از خیابان شریعتی و خیابان امام خمینی(ره) به میعادگاه نماز جمعه در مسجد جامع ختم می شود.

وی اظهار کرد: در شهر برف انبار نیز راهپیمایی رأس ساعت 9:30 از میدان انقلاب اسلامی آغاز شده و با گذر از خیابان شهید عباسقلی یبلویی، خیابان شهید شادمان یبلویی و میدان امام خمینی(ره) به گلزار شهدای این شهر ختم می شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال توسط امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ بر اساس روحیه ظلم ستیزی و استکبارستیزی اسلاب ناب محمدی(ص)، به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد که این ابتکار امام(ره) در طول سال های بعد، موجب تضعیف رژیم صهیونیستی، تقویت جبهه مقاومت و همواره مسأله اول بودن آزادسازی قدس شده است.

انتهای پیام/

Go to TOP