چاپ خبــر

راهپیمایی روز قدس در قاب تصویر پونه زار

مردم روزه دار فریدونشهر با شرکت در راهپیمایی روز قدس، ضمن اعلام همبستگی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که با حضور پر شور مردم از تمامی اقشار، پیر و جوان، زن و مرد همراه بود، نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی و نیز گروه تروریستی داعش فریاد زده شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ مردم شهرستان فریدونشهر صبح امروز و هم زمان با سراسر کشور به خیابان ها آمدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایت های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را محکوم کردند .

این راهپیمایی از میدان الله اکبر شهر فریدونشهر آغاز شد و با ندای الله اکبر شرکت کنندگان در مقابل مسجد جامع این شهر در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی با سخنرانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و قرائت بیانیه امروز به پایان رسید.

  1. سلام از تعزیه دو شب گذشته گزارش نگرفتید لطفا بگذارید در سایت واقعاً خیلی زیبا و شلوغ و با صفا بود و خوب اجرا شد البته طولانی شد کمی همسایگان امامزاده ناراحت شدند . بماند حمایت کردند ارشاد اسلامی و نیروی خدوم انتظامی

  2. باسلام.جریان برگزاری تعزیه دراین موقع ازسال اونم درشب چیه؟ظاهرا موجبات ناراحتی خیلی ازمردم روبااین کارشون فراهم کردند.لطفاگزارش تهیه کنید.دیشب صدای تعزیه اینقدبلندبودکه تامحله گلازبراحتی شنیده میشد.خیلی عجیبه!!!!

Go to TOP