چاپ خبــر
گفتگویی کوتاه با کارگر شهرداری فریدونشهر؛

روزی حلال و تعهد کاری انگیزه کار مضاعف کارگر شهرداری فریدونشهر+تصاویر

کمی متفاوت تر اگر نگاه کنیم هستند افرادی که برای کسب روزی حلال و انجام درست مسئولیت خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند

به گزارش پونه زار فرهنگ کار و تلاش برای کسب روزی حلال همیشه مورد تاکید تمامی مکتب ها و آیین ها بوده است حال در این بین تعهد انسان ها برای انجام کار و وظیفه به طور همیشه یکسان نبوده است و انسان هایی هستند که حتی در شرایط سخت کاری و شاید نابرابر با دیگران از انجام درست وظیفه خود به هیچ قیمتی نمی گذرند و تلاشی بیشتر نیز دارند .

زنده علی اصلانی یکی از کارگران زحمت کش شهرداری فریدونشهر است که به نظر شهروندان و حتی مسئولین مربوطه خود، همیشه برای انجام درست و به موقع وظایفش کوشا بوده است به طوریکه در شرایط بد آب و هوایی هم دست از کار و تلاش نمی کشد و یکی از فعال ترین کارگران شهرداری است .

IMG_4115

برای خسته نباشید از طرف شهروندان و گپ و گفتی کوتاه با وی به سراغش رفتیم و نکته جالب توجه دست نکشیدن وی از کار حتی زمان مصاحبه با  ما بود

اصلانی در پاسخ به سوال ما در مورد کار خود گفت : این وظیفه من است و برای کسب روزی حلال و انجام درست کار باید تلاش کنم و سعی می کنم فقط وظیفه خود را به نحو احسند انجام دهم وی که زیاد علاقه ای به صحبت نداشت گفت: اقای سپیانی شهردار، از کار من راضی است و باید کاری کنم که شرمنده وی نشوم چرا که به من همیشه لطف داشته است. وی در پاسخ به سوالی درباره مشکلات خود گفت : من کارگر رسمی شهرداری نیستم و به صورت قرادادی کار می کنم ای کاش شهرداری من را استخدام رسمی کند .

IMG_4121 IMG_4120 IMG_4114 IMG_4113

 

 

  1. هر جامعه ای برای تداوم حیات و بقا به کار و فعالیت مردم و مسؤولان احتیاج دارد . نیاز به کار از قرون باستان وجود داشته است و هرچه می گذرد، بر اهمیت آن افزوده می گردد . کار قسمت اعظم از زندگی انسان را در بر می گیرد .

Go to TOP