چاپ خبــر
عضو کمیسیون صنایع مجلس:

آخوندی آجر روی آجر نگذاشت/مسکن در ۴ سال اخیر یخ زد

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این‌که در ۴ سال اخیر بخش مسکن کشور به دلیل بی توجهی یخ زد، گفت: وزیر راه و شهرسازی از سال ۹۲ تا امروز آجر روی آجر نگذاشت و بازار مسکن در خواب بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، نادر قاضی پور در گفت‌گو با تسنیم با انتقاد از رها کردن بخش مسکن توسط دولت یازدهم اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که تاثیر به سزایی در رشد شاخص‌های اقتصادی دارد، مسکن است.  این حوزه بیش از 25 درصد اقتصاد کشور را شامل می‌شود و با بیش از 200 صنعت بالادستی و پایین دستی ارتباط دارد.

وی با تاکید بر این‌که به دلیل رکود مسکن، بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل شده یا در آستانه تعطیلی قرار دارند، افزود: عدم توجه وزارت راه و شهرسازی به مسکن باعث تشدید بیکاری شده و سازندگان و پیمانکاران در شرایط بسیار سختی به لحاظ کاری به سر می‌برند.

وی با بیان این‌که اشتغالزایی در بخش مسکن روند نزولی بسیار شدیدی داشته که از بی برنامگی وزارت راه و شهرسازی نشات می‌گیرد، اظهار کرد: چهار سال است وعده اجرای مسکن اجتماعی را می‌دهند، اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزیر راه و شهرسازی در 4 سال اخیر در حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل ناامیدکننده بوده است.

  1. بگو تو به غیر از * و حرفهای بی ادبانه در مجلس چه کردی

Go to TOP